Biały dym, olej z wydechu, metaliczny dzwięk..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Biały dym, olej z wydechu, metaliczny dzwięk..

Post autor: daruhe » ndz mar 21, 2010 20:44

witam,
zacznę od początku..
auto łapało notlauf przez to ze kierowniczki w turbinie stały w miejscu.
turbo wyciagnałem i wyczyscilem-wszystko bylo ok.0 luzów na wirnikach i zadnych ubytków.. po czyszczeniu przejechane ok 500-600 +/- km. logi wskazywały ze turbina bardzo ładnie pompuje..

http://vaglog.rtnet.pl/dar3kk_8696.html

do czasu..
wczoraj wymienial mi mechanik rozrząd..mial ustawic kat wtrysku ktory wczesniej wynosil az 100, byl poza skalą aż..całosc trwala 10h.. :ass:
odebrałem auto. przejechałem razem 20km. wczesniej holowałem kolege (sejczento) i to tez 20km/h bo nie mial wspomagania ani hamulców. pojechałem na miasto z dziewczyna, wracam i przyspieszam-słysze-metaliczny dzwięk i jakby mniej mocy.. zatrzymałem się i dziewczyna mowi ze biały dym jak daje gazu.. powiedzialem jej zeby przegazowała delikatnie-biały dym..7km wracałem do domu 20km/h nie wiecej do 1100 obr. dojechalem do domu-chcialem podlaczyc pod vaga.. odpalam-patrze olej z wydechu kapie, i to ładnie.. zaprowadzilem na parking no i stoi ..rano sprawdzalem- zero oleju..
nie ma sensu go odpalac nawet. dodam ze te 20km przejechalem nie przekraczajac 3tys obr.nawet ..
:crazy:
czy mechanik cos zpapral czy po prostu zbieg okolicznosci i poszły uszczelniacze w turbo?nie wiem co mam teraz zrobic, bo samochod jest mi potrzebny..
pozdrawiam..i czekam na odpowiedzi.


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » ndz mar 21, 2010 20:52

jak nie spuścili ci oleju,to raczej zbieg okoliczności



Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » ndz mar 21, 2010 21:17

borat, oleju raczej nie spuszczali bo poco?


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » ndz mar 21, 2010 21:19

Kolego miałem to samo turbo padło!Teraz tylko wymiana.



Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » ndz mar 21, 2010 21:24

waldeklubon, czyli tylko zbieg okolicznosci pozostaje?:( nie bede zakładał nowego tematu-czy jesli wsadze turbinkę od 130konnego (mam 110ps) lub 150 to bede musial zmieniac program?taki off topppp..

wracajac do turbiny- rozrząd nie ma wpływu zadnego?


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz mar 21, 2010 21:24

może przez te 10 h podmie :grin: nił ci turbo?



Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

Post autor: pilkozak » ndz mar 21, 2010 21:24

- u kumatego mechanika sprawdzic czy rozrzad dobrze byl wymieniony niech sprawdzi znaki itp.
- wyjac i sprawdzic czy turbo sie nie rozpadlo, sam czysciles?
- uszczelka pod glowica, w zbiorniczku wyrownawczym wody sa slady oleju lub bialy nalot na korku od wlewu oleju?

daj zanc co bylo przyczyna jak dojdziesz


Obrazek

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » ndz mar 21, 2010 21:26

piter_s, nie no nie wydaje mi sie..aczkolwiek jak je wyjme to sie okaże. jak dzwonilem doniego to mowil ze moze to byc blachostka ale mi nie powie narazie jaka :goof: albo turbinka..

[ Dodano: 21 Mar 2010 20:31 ]
pilkozak pisze:w zbiorniczku wyrownawczym wody sa slady oleju lub bialy nalot na korku od wlewu oleju?
nie ma..
pilkozak pisze:sam czysciles?
tak,z kolegą


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

Post autor: pilkozak » ndz mar 21, 2010 21:31

jak mowisz ze wywalilo Ci caly olej z silnika a mechanik na to ze
daruhe pisze:mowil ze moze to byc blachostka
to ja dziekuje za takiego mechanika, chyba ze lubi sobie zartowac :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz mar 21, 2010 21:33

Turbo Ci puściło olej w wydech, miałem to samo gdy padł turbo w cacy stanie p regeneracji. Szukaj drugiego :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 21:34 przez Ceglarz, łącznie zmieniany 1 raz.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

Post autor: pilkozak » ndz mar 21, 2010 21:35

daruhe pisze:sam czysciles?

tak,z kolegą
no to cos musieliscie zje#@%
zalaliscie olejem po czyszczeniu przed zamontowaniem?

teraz tylko regeneracja w jakims zakladzie :blush:


Obrazek

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » ndz mar 21, 2010 21:35

pilkozak, wku*rwił mnie ogólnie.. wszystko wskazuje na turbinkę..;/ a on do mnie zebym go scholował do niego bo on musi zobaczyc..co tu *#cenzura#* patrzeć..

[ Dodano: 21 Mar 2010 20:36 ]
pilkozak, 500 km zrobilem tak jak pisałem wczesniej.. bylo okej..


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

Post autor: pilkozak » ndz mar 21, 2010 21:41

moze podczas czyszczenia zruszyliscie jakis uszczelniacz/simering i po czasie puscil olej... no nic teraz "nowe" turbo Cie czeka, jak juz odpalisz pewnie przez dluzszy czas bedziesz niesamowiecie kopcil bo z litr lub dwa oleju masz w wydechu i katalizatorze


Obrazek

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » ndz mar 21, 2010 21:42

pilkozak pisze:moze podczas czyszczenia zruszyliscie jakis uszczelniacz/simering i po czasie puscil olej
od stukania moglo tak sie stać? ale nie bylo walone mocno..

[ Dodano: 21 Mar 2010 20:58 ]
aha i dodam ze dolewalem mineraalny olej mobila 15w-40 do diesli..


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości