[mk2] Zestaw naprawczy to turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » ndz wrz 03, 2006 16:23

To moze jakies fotki vw_vandal, zapodasz? :) co i jak ? przyda sie kazdemu ..i dostaniesz pkty heh



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » ndz wrz 03, 2006 17:56

Musisz ja wywazyc czy chcesz czy nie!! Po rozkreceniu turbiny musisz zrobic wszystko.


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 03, 2006 19:33

marcinoGTI, mojemu braciakowi rozkręcali, czyścili i składali i jeździ do tej pory. Auta nie oszczędza !!! Turbinka dalej chodzi. Ja jak kupię ten zestaw zrobie turbinkę i zobaczymy czy się rozleci ?!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz wrz 03, 2006 23:28

Daj znac jak kupisz - ile kosztuje i gdzie, z czego taki zestaw sie sklada, moze jakies zdjecia jak bedziesz mogl. Temat jest ciekawy, rzeczywiscie jak turbina jest wywazona, to po zmianie samych lozysk (panewek) nadal powinna byc wywazona. Gorzej jezeli zmienia sie takze walek.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 09, 2006 10:19

dziechu, i oto chodzi. Ja chcem tylko wymienić 3 rzeczy i nic więcej, później to skręcić i zalożyć, wiem co mówię bo u braciaka tak zrobili i śmiga. Jeżeli łopatki były by wywalone to owszem. Jak kupię to dam znać !! Wymienię to również !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » śr lut 17, 2010 13:34

I co zrobiles te turbo ??


Krakulec

Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

Post autor: Witek.J » śr lut 17, 2010 17:23

Jeżeli którykolwiek wirnik zostanie zdjęty z ośki całość trzeba ponownie wyważyć. Teoretycznie gdyby ustawić wirnik w takim samym położeniu co przed zdjęciem to nie ma potrzeby wyważania ale w praktyce nie ma takiej możliwości ze względu na dokładność wyważania. Prostym przykładem może być koło samochodowe. Mamy super wyważone koło, zdejmujemy oponę z felgi i ponownie ja zakładamy. Czy koło nadal będzie wyważone?



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz mar 21, 2010 01:21

tez jestem ciekaw jak wyszlo to zrobienie turbo
kupilem wlasnie garretta t3 z duuzym luzem na wirniku i wiem ze lubil olej bardzo. mam zamiar kupic zestaw do regeneracji i zlozyc samemu sobie.
znajomy tak zrobil w tdi i smiga(bez zadnego wywazania)



pioter117
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec św.

Post autor: pioter117 » ndz mar 21, 2010 09:23

Witam.
Ja kupiłem zestaw naprawczy do swojej turbiny dałem 190 zeta turbina śmiga aż miło
trzeba uważać jak się rozkręca wirnik, trzeba zaznaczyć w osi przed demontarzem
zestaw kupiłem na allegro ,szukałem dobrej firmy jeżdżę rok, żadnych problemów.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 09:24 przez pioter117, łącznie zmieniany 1 raz.



bobo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 13:14
Lokalizacja: białystok

Post autor: bobo » ndz mar 21, 2010 14:51

lukopr pisze:przeciez to kreciło sie w turbie wczesniej.... nie rozumiem po co jeszce raz wywazac...wystarczy dobrze wszystko umyc... zmieniasz jakies łozysko, uszczelniacz... i poszli :bigok: Gdybym mial taki zestaw naprawczy to bym sam to zrobił :bajer:
Jesteś naiwny, nawet bardzo. Druciarnią zalatuje takie podejście i tyle. Wszystko w aucie robisz na chłopski rozum ?



pioter117
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec św.

Post autor: pioter117 » ndz mar 21, 2010 17:52

Dokładnie tak jest wszystko jest ważne jeśli odkręcisz na pałę wirnik bezapelacyjnie potrzeba wyważać nawet drobna ryska na osi wirnika dyskwalifikuje cały wirnik, nowy jest drogi i też trzeba wyważać to musi być czysta i dokładna robota w brew pozorom.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw mar 25, 2010 20:42

rozebralem wlasnie swojego garretta
puscil uszczelniacz i walil olejem w wydech
wszystko robie w przydomowym garazu, poczekam na zestaw naprawczy i wszystko skladam bez zadnego wywazania
najgorszy problem byl ze zdjeciem czesci zeliwnej ale jakos dalo rade :bigok:



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt mar 26, 2010 03:38

jarekkoval,

zrob pare zdjec moze zeby bylo do zerkniecia jak to mniej wiecej wyglada.
jestem ciekawy co z tego wyniknie. ile zaplaciles za zestaw naprawczy i co znajduje sie w zestawie? :-k


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt mar 26, 2010 11:56

tedeI 66kw pisze:zrob pare zdjec moze zeby bylo do zerkniecia jak to mniej wiecej wyglada.
tedeI 66kw pisze:jestem ciekawy co z tego wyniknie.
zgadzam sie z poprzednikeim mam zamiar tez zegenerowac sobie turbine bo puszcza troche oleju, tyle ze ona u mnie ładuje do 2barow i mam obawy ze jak nie wywaze wirnika to mi sie rozleci...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości