Walory, korzysci i minusy Varianta z 1.9D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Walory, korzysci i minusy Varianta z 1.9D
Witam , czy ktoś byłby uprzejmy dać opinię o walorach i korzyściach golfa kombi z takim silnikiem (spalanie , eksploatacja , naprawy).
Mogę stać sie jego posiadaczem. - z góry dziekuję. Potrzebuję samochodu niezawodnego do spokojnej jazdy.
Mogę stać sie jego posiadaczem. - z góry dziekuję. Potrzebuję samochodu niezawodnego do spokojnej jazdy.
Ostatnio zmieniony czw kwie 26, 2007 13:08 przez mwmw, łącznie zmieniany 1 raz.
mwmw
ja mam takiego golfa musze powiedziec ze jestem zadowolony... jezeli chodzi o spalanie to roznie to wyglada jedni pisza ze pali im 5.5l w miescie.. inni ze 7.5 zalezy jakie miasto i jaka nogaaa natomiast trasa cos miedzy 4 a 6 zalezy od kierowcy...
Moim zdaniem jest to jeden z najmniej awaryjnych silnikow montowanych w MK3 jego prostota bardzo ułatwia naprawy a czesci zamienne sa tanie!!! i łatwo dostepne!!!
zreszta nie ma co sie zepsuć...
zwroc szczegolna uwage na stan nadwozia... w mk3 barzdo czesto sa skorodowane progi w miescu podnoszenia lewrakiem... oczywiscie nie dyskwalifikuje to samochodu ale zawsze mozna sie targowac
W SKRÓCIE:
tylko lac i jeździc....
Moim zdaniem jest to jeden z najmniej awaryjnych silnikow montowanych w MK3 jego prostota bardzo ułatwia naprawy a czesci zamienne sa tanie!!! i łatwo dostepne!!!
zreszta nie ma co sie zepsuć...
zwroc szczegolna uwage na stan nadwozia... w mk3 barzdo czesto sa skorodowane progi w miescu podnoszenia lewrakiem... oczywiscie nie dyskwalifikuje to samochodu ale zawsze mozna sie targowac
W SKRÓCIE:
tylko lac i jeździc....
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Dziekuję za cenne informacje , ale jeszcze
1. jakie oznaczenie ma siknik
2. czy jest bardzo "mułowaty"
3. czy można o niego tak zadbać , aby nie sprawił zawodu w 100% z odpaleniem przy -30
stopni (zima)
4. może jakieś jeszcze dodatkowe wskazówki (np ile można za niego dać , 165 kkm ,1995 ,zadbany ...i.t.p)
1. jakie oznaczenie ma siknik
2. czy jest bardzo "mułowaty"
3. czy można o niego tak zadbać , aby nie sprawił zawodu w 100% z odpaleniem przy -30
stopni (zima)
4. może jakieś jeszcze dodatkowe wskazówki (np ile można za niego dać , 165 kkm ,1995 ,zadbany ...i.t.p)
mwmw
1Ymwmw pisze:1. jakie oznaczenie ma siknik
raczej nie jest bardzo mułowaty... ja swoim spokjnie wyprzedzam... ostanio w drodze do pacy scigałem sie ze znajomym on ma astre kombi 1.6 gaz... strasznie głupio mu sie zrobiło jak objechałem go zwykłym klekotem.... hehe.... zaczoł gadac ze zrobiłęm to technicznie... buahahahamwmw pisze:2. czy jest bardzo "mułowaty"
moj odpala bez kłopotu przy -35... w te najgorsze mrozy jakie były w ta zimemwmw pisze:3. czy można o niego tak zadbać , aby nie sprawił zawodu w 100% z odpaleniem przy -30
stopni (zima)
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 178 gości