Walory, korzysci i minusy Varianta z 1.9D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mwmw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 14:45
Lokalizacja: Poznań

Walory, korzysci i minusy Varianta z 1.9D

Post autor: mwmw » śr mar 29, 2006 13:22

Witam , czy ktoś byłby uprzejmy dać opinię o walorach i korzyściach golfa kombi z takim silnikiem (spalanie , eksploatacja , naprawy).
Mogę stać sie jego posiadaczem. - z góry dziekuję. Potrzebuję samochodu niezawodnego do spokojnej jazdy. :kac:
Ostatnio zmieniony czw kwie 26, 2007 13:08 przez mwmw, łącznie zmieniany 1 raz.


mwmw

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » śr mar 29, 2006 14:28

ja mam takiego golfa :bigok: musze powiedziec ze jestem zadowolony... :bajer: jezeli chodzi o spalanie to roznie to wyglada jedni pisza ze pali im 5.5l w miescie.. inni ze 7.5 zalezy jakie miasto i jaka nogaaa :helm: natomiast trasa cos miedzy 4 a 6 zalezy od kierowcy...

Moim zdaniem jest to jeden z najmniej awaryjnych silnikow montowanych w MK3 jego prostota bardzo ułatwia naprawy a czesci zamienne sa tanie!!! i łatwo dostepne!!!
zreszta nie ma co sie zepsuć... :bajer:

zwroc szczegolna uwage na stan nadwozia... w mk3 barzdo czesto sa skorodowane progi w miescu podnoszenia lewrakiem... oczywiscie nie dyskwalifikuje to samochodu ale zawsze mozna sie targowac :hehe:

W SKRÓCIE:
tylko lac i jeździc....


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr mar 29, 2006 15:00

Zaletą tego silnika jest to, że mało pali i prawie wszysko (komora wstępna) mała dynamika(moc), ale za to mało awaryjny.



mwmw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 14:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mwmw » śr mar 29, 2006 15:05

Dziekuję za cenne informacje , ale jeszcze
1. jakie oznaczenie ma siknik
2. czy jest bardzo "mułowaty"
3. czy można o niego tak zadbać , aby nie sprawił zawodu w 100% z odpaleniem przy -30
stopni (zima)
4. może jakieś jeszcze dodatkowe wskazówki (np ile można za niego dać , 165 kkm ,1995 ,zadbany ...i.t.p) :pub:


mwmw

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » śr mar 29, 2006 17:37

mwmw pisze:1. jakie oznaczenie ma siknik
1Y
mwmw pisze:2. czy jest bardzo "mułowaty"
raczej nie jest bardzo mułowaty... ja swoim spokjnie wyprzedzam... ostanio w drodze do pacy scigałem sie ze znajomym on ma astre kombi 1.6 gaz... strasznie głupio mu sie zrobiło jak objechałem go zwykłym klekotem.... hehe.... zaczoł gadac ze zrobiłęm to technicznie... buahahaha :bajer:
mwmw pisze:3. czy można o niego tak zadbać , aby nie sprawił zawodu w 100% z odpaleniem przy -30
stopni (zima)
moj odpala bez kłopotu przy -35... w te najgorsze mrozy jakie były w ta zime :bigok:


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » ndz kwie 09, 2006 22:06

Witam.Ja tez mam takiego diselka 1Y.W sumie bezawaryjny oczywiscie gdy sie wymienia płyny i paski i inne takie eksploatacyjne czesci na czas.Ja niewymienialem plynu hamulcowego (chyba ze 3 lata jezdzilem ) i poszla pompa ale to moja wina.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz kwie 09, 2006 22:13

mwmw pisze:Potrzebuję samochodu niezawodnego do spokojnej jazdy.
i dokładnie taki bedzie :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Tegesik

Post autor: Tegesik » czw kwie 26, 2007 10:36

ryba_71,
Każdy 1Y ma komorę wstępną?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 26, 2007 10:40

Tegesik pisze:ryba_71,
Każdy 1Y ma komorę wstępną?
Komorę wstepna w Mk III ma kazdy 1Y-Diesel i AAZ-TD



Tegesik

Post autor: Tegesik » czw kwie 26, 2007 10:49

PinkFloyd,
dzieki! (nie mogę znaleźć opcji pomógł... - gdzie to jest???)



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 26, 2007 11:00

Tegesik pisze:PinkFloyd,
dzieki! (nie mogę znaleźć opcji pomógł... - gdzie to jest???)
Bo ty nie zakałdałes tego posta i tylko autor danego postu moze dac punkt . :grin:



Tegesik

Post autor: Tegesik » czw kwie 26, 2007 11:02

PinkFloyd pisze:Bo ty nie zakałdałes tego posta i tylko autor danego postu moze dac punkt .
aaaaa, ale chęci miałem szczere ;)



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 26, 2007 11:07

Jak chcesz poczytac o silniku D i TD to masz tu nizej


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Tegesik

Post autor: Tegesik » czw kwie 26, 2007 11:26

PinkFloyd,
jesteś wielki :piwka:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 178 gości