1.9TDI BXE nie zapala, przestal nagle i nie wiadomo dlaczego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

1.9TDI BXE nie zapala, przestal nagle i nie wiadomo dlaczego

Post autor: Lcf » sob mar 20, 2010 14:55

Wczoraj po pracy postawilem Golfika na parkingu pod blokiem, dzis rano wsiadam, chce zapalic, atu kiszka. Auto kreci, ale nic cisza. Lece do mieszkania po laptopa, podpinam sie i nic, zero bledow. Sciagam przewod paliwa, przekrecam zaplon, paliwo sie leje, sciagam przewod powrotu, krece rozrusznikiem, paliwo sie leje. Podlaczam jeszcze raz laptopa, odpalam VAG, wchodze w silnik, bloki pomiarowe i widze ze nawet jak krece rozrusznikiem, to nie podaje paliwa na wtryski. Wyciagam wtyczke od wtryskow, miernik w lapke, sasiad kreci rozrusznikiem i nic, zero napiecia na wtryskach. Wyglada na to, ze komputer nie steruje wtryskami. Jak to ugryzc, gdzie szukac przyczyny ??

Dzis podjechalem Passatem co prawda 2.0TDI, ale zaczalem porownywac bloki pomiarowe i w Passacie na samym zaplonie pokazuje w bloku pomiarowym nr 11 cisnienie rzeczywiste 998hPa, a w Golfie w tym samym miejscu 180hPa i cykl pracy w Pasku mam 0%, a w Golfie 95,5% - te cykle pracy porownuje w bloku nr 3. Myslicie, ze to moze miec jakis wplyw na to, ze Golf nagle przestal odpalac ? Odlaczylem przeplywke i czujnik cisnienia i tez nic, nadal nie odpala. Jak krece rozrusznikiem, to kreci tak jakby nie mial paliwa. Juz sam nie wiem co sie moglo stac. Jezdzil normalnie i bez ostrzezenia padl :grrr:
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 14:58 przez Lcf, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » sob mar 20, 2010 16:54

a immo? może tu leży przyczyna :chytry:



Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

Post autor: Lcf » sob mar 20, 2010 17:15

EnJoy pisze:a immo? może tu leży przyczyna :chytry:
Ale kontrolka na desce od immo gasnie, a i VAG tez nic nie wykrywa.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz mar 21, 2010 13:36

VAG wcale tego pokazać nie musi.. kontrolki też wszystkiego Ci nie powiedzą...
Nie znam się dokładnie na immo, ale czytając parę innych wątków gdzie występowały podobne objawy, przeważnie wychodziło na to.. że właśnie immobilizer nie działał jak trzeba



Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

Post autor: Lcf » ndz mar 21, 2010 20:15

EnJoy pisze:VAG wcale tego pokazać nie musi.. kontrolki też wszystkiego Ci nie powiedzą...
Nie znam się dokładnie na immo, ale czytając parę innych wątków gdzie występowały podobne objawy, przeważnie wychodziło na to.. że właśnie immobilizer nie działał jak trzeba
To jak wg Ciebie mam go zdiagnozowac ?



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz mar 21, 2010 21:57

Lcf wystarczy podjechać lub sprowadzić kogoś kto zajmuje się elektroniką samochodową żeby zdiagnozował czy to problem immo..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości