migająca kontrolka oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lyroj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 08:44
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

migająca kontrolka oleju

Post autor: lyroj » śr mar 17, 2010 00:59

Witam wszystkich!
Zrobiłem kapitalkę silnika dzisiaj przyszedł moment na pierwsze odpalenie
i pojawił się problem , po odpaleniu silnika mruga kontrolka oleju !
olej pompa podaje luzowałem przewód smarowania tyrbo i podczas kręcenia rozrusznikiem
olej leci , luzowałem czujnik cisnienia w głowicy i też leci olej
a i jeszcze jedno nie działa obrotomierz
zmieniłem alternator z 70 na 120 amper z valeo na bosch
co to może być ? pomocy!!!



enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » śr mar 17, 2010 01:09

Na pewno niezła buba...
A pod kompa może trzeba podpiąć.
Albo kabelek gdzieś naruszony i zonka wywala.


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » śr mar 17, 2010 10:00

w TD nie ma kompa, sprawdz kabelki od alternatora a konkretniej wyjscie W to ma bezposredni zwiazek z obrotkiem. jak obrotek bedzie działał to i kontrolka powinna zgasnac. a jak nie to trzeba zmierzyc cisnienie oleju.



Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » śr mar 17, 2010 10:09

Brak obrotomierza i kontrolka oleju to na 100 % alternator - sam przerabiałem to parę dni temu. Zobacz miernikiem na stykach aku czy w ogóle jest ładowanie. I tak jak koledzy mówią - do sprawdzenia kable od alternatora.


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » śr mar 17, 2010 10:23

ładowanie to raczej bedzie bo duzy kabel za to odpowiada a napewno go podłączył problemem bedzie ten mały kabelek, moze w tym altku co go załozył jest w innym miejscu i poprostu zle go podłaczył albo altek nie ma wyjscia W pod który trzeba podłączyć.



lyroj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 08:44
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: lyroj » śr mar 17, 2010 12:32

Panowie jako że ciśnienie oleju w silniku to priorytet bo wszystkie flaki nowe
kupiłem dzisiaj manometr i po niewielkich przeróbkach adaptacyjnych podepnę go i będę wiedział jakie jest cisnienie .
rozumiem że brak obrotomierza ma wpływ kontrlke oleju?
a z alternatorem było tak,
jako ze montuje klimę potrzebny był altek 120A a że mój stary był po remoncie to zamieniłem się z synem i niego w tdi wszystko działa normalnie a u mnie kicha
ładowanie jest ale obrotów "niet"
sprawdze jeszcze raz instalacje!
dzięki za pomoc!



_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Post autor: _model_ » śr mar 17, 2010 13:34

No to problem ewidentnie z wyjściem W w altku. Sprawdź czy napewno masz podpięty dobry kabelek, lub może "szczęsliwym" trafem szczotki, regulator napięcia lub diody padły w altku. Ewidentnie masz problem z altkiem.



lyroj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 08:44
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: lyroj » śr mar 17, 2010 15:36

_model_ pisze:No to problem ewidentnie z wyjściem W w altku. Sprawdź czy napewno masz podpięty dobry kabelek, lub może "szczęsliwym" trafem szczotki, regulator napięcia lub diody padły w altku. Ewidentnie masz problem z altkiem.
jeśli to taki problem to nie problem!!!
takie się nie liczą.
jak usunę awarię to napiszę.

[ Dodano: 17 Mar 2010 22:14 ]
zmierzyłem ciśnienie i wyszło :
na zimnym 4bary wolne obroty
na gorącym(90) 1bar na wolnych przy dodaniu gazu cisnienie rośnie do 4 bar
a co do obrotomierza to lipa dalej nie działa i kontrolka oleju dalej miga
nie wiem o co chodzi!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości