1,6 JP - jakie oboty przy jakiej prędkości

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

1,6 JP - jakie oboty przy jakiej prędkości

Post autor: Kryspin » pn mar 27, 2006 15:21

Witam ponieważ mój klekotek nie jest wyposażony w takie dobrodziejstwo jak obrotomierz może ktoś mógłby przytoczyć przy jakich obrotach są jakie prędkiści na poszczególnych biegach.

Przy jakich prędkościach zmieniacie biegi??


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn mar 27, 2006 21:09

U mnie jest tak:
3 bieg 2000 obr.-50 km/h
4 bieg 2000 obr.-65 km/h
5 bieg 2000 obr.-80 km/h
koła 185/60 R 14
Co do zmiany biegów to jazda spokojna 2-2,5 tys.Jazda ostrzejsza 3 tys.Wtedy w miare dynamicznie przyspiesza.



Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » wt mar 28, 2006 08:23

Oki dzięki wielkie
Osobiście z pewnej niewiedzy i braku doświadczenia w dieslu zmieniałem biegi następująco
2 do 35
3 do 50
4 do 65

ale troszeczkę teraz podskoczyłem na większe prędkości i auto drży o niebo mniej niż przed tem

PS. Bongo napisz mi jeśli możesz jakie są prękości jeszcze przy 2,5 tyś i 3 tys obrotów na poszczególnych biegach

A jak biegi zmieniają inni użytkownicy dieselków wolnossących??


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt mar 28, 2006 18:55

Kryspin pisze:auto drży o niebo mniej niż przed tem
Takie mulenie że aż wałem szarpie jest szkodliwe dla silnika o wiele bardziej niż jazda na wysokich obrotach(oczywiście bez przesady).
Kryspin pisze:PS. Bongo napisz mi jeśli możesz jakie są prękości jeszcze przy 2,5 tyś i 3 tys obrotów na poszczególnych biegach
Nie ma sprawy,jutro podczas jazdy postaram sie to zaobserwować(mam nadzieje że mnie pałki nie złapią,bo na piątce 3 tys.obr.to już ponad setke jest)Sprawdze i napisze.
P.S.Dzięki za punkcik.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt mar 28, 2006 19:53

a przy 120kmh na 5biegu??



Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » wt mar 28, 2006 22:16

na 5 przy 120 mam równiutko 3000



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr mar 29, 2006 07:32

a ja na 4tym przy 2ch tysiącach mam miedzy 55 a 60 na kołach 175/70/14. skrzynia 4T


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » śr mar 29, 2006 07:58

bongo pisze:Kryspin napisał/a:
auto drży o niebo mniej niż przed tem
Takie mulenie że aż wałem szarpie jest szkodliwe dla silnika o wiele bardziej niż jazda na wysokich obrotach(oczywiście bez przesady).
To jakbyś sugierował zmieniać biegi przy jakich prędkościach ?? :bajer:


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr mar 29, 2006 18:21

Kryspin pisze:To jakbyś sugierował zmieniać biegi przy jakich prędkościach ??
Nie mniej jak 2 tys.obr.
A tutaj masz to o co prosiłeś wczoraj:
2,5 tys.obr:3-60km/h,4-85km/h,5-100km/h
3 tys.obr:3-70km/h,4-100km/h,5-125km/h



Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » czw mar 30, 2006 08:09

Dzięki bongo


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

pawela76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 07, 2005 16:56
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pawela76 » pn maja 22, 2006 20:16

a ja zmieniam tak:
2 - przy 30
3- 45 tam mniej wiecej
4- 60
5 - 80

na traszie latam tak w granicach 120-130 i w 5,5 literka sie mieszcze

pozdro


life is crazy, i know baby....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 166 gości