Pytanie o wymiane bloku+głowica silnik SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Pytanie o wymiane bloku+głowica silnik SB
Rozsypał mi sie silnik (koniec pierścieni) i chcialbym sie dowiedzieć, czy przy wymianie silnika, można założyć słupek (blok + głowica) z JR-a albo 1V do silnika SB ? te bloki się czymś różnią czy po prostu te trzy silniki różnią się samym osprzętem ? i jak wyglada sprawa instalacji chłodzenia turbiny ? ona ma jakies połączenia z blokiem czy jest oddzielnie ? (do szanownego moderator, naprawcie szukajke żeby działała jak należy a później dawajcie warny)
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 23:07 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Różnią sie komorami wirowymi? w SB nie ma czsem 32mn?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
grandi, cos tam bylo wspominane ze wlasnie byla roznica jakas ale przypomniec sobie nie moge
xxxGlaDxxx, polecam korzystac z szukajki google to po 1
a po 2 slupek mozesz zakladac od byle czego tylko przeloz sobie osprzet z SB'ka bo wydajniejszy
u brata w passku b3(SB) posypal sie dol, zalozylismy od JR'a i smiga az milo z tego co wiem w 1,6td doly byly takie same tylko gora sie gdzies roznila
xxxGlaDxxx, polecam korzystac z szukajki google to po 1
a po 2 slupek mozesz zakladac od byle czego tylko przeloz sobie osprzet z SB'ka bo wydajniejszy
u brata w passku b3(SB) posypal sie dol, zalozylismy od JR'a i smiga az milo z tego co wiem w 1,6td doly byly takie same tylko gora sie gdzies roznila
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
najśmieszniejsze że silnik był remontowany 10tys km temu i nic sie nie działo. w sumie pod maska mam wymienione wszystko oprócz alternatora i wtrysków które sa w stanie bdb, a tak to pompa regenerowana, nowe turbo, rozrusznik itd itp. nie mam siły już do tego silnika dlatego chce wrzucić coś nowego. nie będzie żadnych ubytków mocy ani nic z tych rzeczy jak włoże słupek od JR albo 1V. I wie ktoś jak wyglada ten system chłodzenia turbawki ? to się łączy z blokiem czy jest osobno ? (apropos szukajki, znalazlem ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 ale tam są same przypuszczenia i nic do konca nie jest wyjasnione )
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 23:42 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
Jak masz kompletnego SB nie musisz nic przerabiać wkładając 1V/JR plug&play ale gdybyś zakupił JR polecam zostawić z niego turbo T3/K24 .. poczytaj trochę.. dowiesz się dlaczego tematów od groma...
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
wiem ze T3 jest wieksze ale dół ma gorszy, podziekuje, zostawie to co mam tym bardziej ze jest nowiutkie ( ma raptem 7tys przejechane). Zalezy mi tylko na tym zeby nie żygał mi olejem przez korek, nie kopcił smierdząco olejowo i nie brał 2l oleju na 1000km (jeszcze 1000km nie pokonalem ale po niecalych 500km 1l wszamał). zalozylem temat zeby sie dowiedziec czy wybebeszyc sie i kupic to http://allegro.pl/item934606441_silnik_ ... 80_km.html czy tez zalozyc od JR-a ktory ma znajomy do sprzedania za mniejsze pieniadze i raczej pewniak ze bedzie dobry i pojezdze pare dobrych km.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
xxxGlaDxxx, ja na twoim miejscu majac glowice dobra(tak wnioskuje ze tylko dol jest dobry) zrobilbym remont
jezeli glowica lipa zrobienie jej na fertig jakies 500zl i caly srodek nowy tylko korpus zostaje stary
tloki sa praktycznie za bezcen, do tego zaladuj pierscienie kolbenszmita i ewentualnie szlif dolu i panewy nowe albo sam dol w dobrym stanie kup
bo jakbym mial brac ten goly slupek za 800zl to bym sie powaznie zastanowil
swoja droga jakie pierscienie wsadziles do niego ?
jezeli glowica lipa zrobienie jej na fertig jakies 500zl i caly srodek nowy tylko korpus zostaje stary
tloki sa praktycznie za bezcen, do tego zaladuj pierscienie kolbenszmita i ewentualnie szlif dolu i panewy nowe albo sam dol w dobrym stanie kup
bo jakbym mial brac ten goly slupek za 800zl to bym sie powaznie zastanowil
swoja droga jakie pierscienie wsadziles do niego ?
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
http://allegro.pl/item934606441_silnik_ ... 80_km.html
Taniocha
JR kolegi jaki stan ?? i co ci chce sprzedać i za ile ??
Taniocha
JR kolegi jaki stan ?? i co ci chce sprzedać i za ile ??
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
800zł taniocha ? za sam słupek ? to jest najdrozszy slupek do SB z allegro, nie potrzebuje kompletnego silnika bo caly osprzet mam. kolega ma JR z rozbitka za 550zł jak dla mnie za sam słupek. jednak 250zł piechotą nie chodzi pierscieni nie robilem, robilem sama gore, uszczelniacze, szlif zaworow, uszczelka pod glowice, planowanie glowicy. dol zostawilem w spokoju i sie to na mnie zemsciło. naprawde nie mam juz ochoty patrzec na ten silnik co mam i nie mam zamiaru robic zadnych remontow u zadnych paździochów którzy nie maja pojecia o tym co robią (niestety wiekszosc mechanikow taka jest) a sam tego nie zrobie bo nie potrafie, nei mam gdzie i nie mam czasu.
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 00:04 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
"taniocha" to była ironia
Czyli stanu tego JR-a też nie znasz.. niech kolega ci otworzy serce.. zobacz jak głowica się ma i jak tłoki .. przed otworzeniem go sprawdźcie kompresje o ile silnik długo nie leżał...
[ Dodano: 15 Mar 2010 23:05 ]
Czyli stanu tego JR-a też nie znasz.. niech kolega ci otworzy serce.. zobacz jak głowica się ma i jak tłoki .. przed otworzeniem go sprawdźcie kompresje o ile silnik długo nie leżał...
[ Dodano: 15 Mar 2010 23:05 ]
BTW kto robił remont ?? że silnik a raczej pierscienie padły po tak długim przebiegu... albo masz ciężką nogę ...... albo coś skopane.. było i to ostroxxxGlaDxxx pisze:najśmieszniejsze że silnik był remontowany 10tys km temu i nic sie nie działo.
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
abrams, nei zaszkodzi tez zciagnac stopek i obejrze panewki
u brata tez wrzucalismy dol od JR'a(taki akurat nam sie poniewieral po podworku) do czapki SB'ka
przed wlozeniem sprawdzenie stanu panewek i walu, potem zlozenie wszystkiego, nowe pierscienie ale kolbenszmita a nie jakies tanie polskie g**no co mam u siebie w golfie(juz nie pamietam nazwy), uszczelki i auto hula az milo-0 dolewek oleju
u brata tez wrzucalismy dol od JR'a(taki akurat nam sie poniewieral po podworku) do czapki SB'ka
przed wlozeniem sprawdzenie stanu panewek i walu, potem zlozenie wszystkiego, nowe pierscienie ale kolbenszmita a nie jakies tanie polskie g**no co mam u siebie w golfie(juz nie pamietam nazwy), uszczelki i auto hula az milo-0 dolewek oleju
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości