DUŻE SPALANIE GOLF III TDI AHU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pn mar 15, 2010 19:31

mi AHU na trasie spalil 5.0 przy 120km/h
teraz o takiej porze roku to 5,8 l wyszlo, mierzone 3 dni temu, trasy po 30 km, 20 km miasta- 10 km trasy.
w lato przy klimie non stop 5,8- 6,2 l
bez klimy do 5,5l na 100km


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pn mar 15, 2010 19:43

phanteon pisze: Ciesz się, że masz turbo bez vnt, bo generalnie uprawiasz PSJ.
a ja nie robie Psj ale i nie butuję wiadomo auto zimne któtkie odcinki :helm:

tylko porozmawiajmy o mym spalaniu....

[ Dodano: 15 Mar 2010 18:43 ]
brynol, zazdroszczę.......


:-)

lipek1234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn paź 20, 2008 20:50
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lipek1234 » pn mar 15, 2010 21:11

u mnie problem większego spalania zrobił się po wymianie filtra paliwa, gdy bo włożeniu nowego nie dałem rady odpalić golfa i tak chełtałem nim...



Awatar użytkownika
Hubson1705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:59
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: Hubson1705 » pn mar 15, 2010 21:21

ja mam też problem z dużym spalaniem, przed wymianą turbiny chochlował mi 8-9l/100km,
teraz zmniejszyło się do 6,5l/100, jeżdżę różnie zazwyczaj na biegu przeciągam do 2500-3000 rpm, zależnie od zapotrzebowania, z prędkością to różnie bywa, czasami 120-140 więcej nie ma gdzie :bigok:
dodam, że zauważyłem, że wskazówka od temperatury nie wzrasta mi do 90 stopni, zawsze zatrzymuje się na 80, z tego co się orientuję to mógł czujnik cieczy paść lub termostat. Może to mieć jakiś związek ze spalaniem?



Awatar użytkownika
brzozak2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 18:25
Lokalizacja: woj. pomorskie

Post autor: brzozak2 » pn mar 15, 2010 22:25

phanteon pisze:Ciesz się, że masz turbo bez vnt, bo generalnie uprawiasz PSJ.
taa i dla dwumasa to też nie jest najzdrowsze :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2125447#2125447

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » wt mar 16, 2010 11:43

Hubson1705, a czemu wymieniałeś TurBo?


:-)

Awatar użytkownika
Hubson1705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:59
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: Hubson1705 » wt mar 16, 2010 11:55

turbo było całkowicie zjechane, nie przyspieszał wcale i brał olej



seba899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 28, 2007 22:56
Lokalizacja: Mazury

3,7

Post autor: seba899 » wt mar 16, 2010 14:57

Mozliwe koledzy mozliwe 3,7 , jak się zatankuje do pełna i paliwo stoi w korku i ponownie tankuje w korek to tego sie nie da oszukać. Co prawda że tankuje wyłącznie BP ultimate 4.35zł. Można zejść jeszcze mniej bo w czasie tych kilometrów stałem prawie godzinę w korku na obwodnicy Gdańska i w drodze powrotnej 1,5 godziny w korkach przed obwodnicą i na obwodnicy bo były dwa dzwony. Nikt nikogo nie zmusza żeby wierzył ale taka jest prawda. Wszystko zależy od silnika i podzespołów w jakim są stanie. (wymiana oleju co 7,5 tysiąca, filtr powietrza, oleju, paliwa) Zero brania oleju w silniku, silnik suchutki i skrzynia biegów, przebieg 275 tyś. km. Jak się dba tak się ma-proste.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » wt mar 16, 2010 15:00

seba899 pisze:Jak się dba tak się ma-proste.
ja dbam i nie mam


:-)

lipek1234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn paź 20, 2008 20:50
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lipek1234 » wt mar 16, 2010 15:25

ja też dbam i nie mam

przejzyj forum jak nie znajdziesz ze ktos zszedł poniżej twoich 3.7 to startuj do rekordu ginesa!



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt mar 16, 2010 15:38

Hubson1705 pisze:dodam, że zauważyłem, że wskazówka od temperatury nie wzrasta mi do 90 stopni, zawsze zatrzymuje się na 80, z tego co się orientuję to mógł czujnik cieczy paść lub termostat. Może to mieć jakiś związek ze spalaniem?
Jak termostat nie trzyma to silnik się dłużej nagrzewa a co się z tym wiąże to na krótkich odcinkach trochę więcej pali .Najprostszy test termostatu:dolna rura przy chłodnicy ma być zimna do temp.otwarcia termostatu czyli ok.87 stopni .Jeśli jest nawet letnia wczesniej to termostat nie trzyma na 100%
seba899 pisze:Jak się dba tak się ma-proste.
A to prawda .Pod warunkiem że się jest pierwszym właścicielem ,lub kupiło auto od kogoś kto dbał .Co do spalania to kolega zakładający temat sam sobie odpowiedział "jeżdżę krótkie odcinki po mieście "niestety wtedy i 9 litrów jest możliwe a nie trzymający termostat też ma w tym swój udział
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 15:46 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » wt mar 16, 2010 16:10

Termostat mam bardzo sprawnny :green_fuck:


:-)

Awatar użytkownika
Hubson1705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:59
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: Hubson1705 » wt mar 16, 2010 16:57

seba899 pisze:Jak się dba tak się ma-proste.
poniekąd prawda, ale też zależy jakiego się kupi :grin:
ja nie ukrywam, że kupiłem skarbonkę, bo do ideału mu brakuje, a to że sprzedawca zrobił ze mnie wała to już jego problem i to jego sumienie gnębi nie mnie :chytry:

ja teraz doprowadzam golfiacza do kultury i świetności i to leży w moim interesie :bigok:



Awatar użytkownika
Sajmon99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 25, 2009 20:52
Lokalizacja: Brzęczki-(Mysłowice)
Kontakt:

Post autor: Sajmon99 » wt mar 16, 2010 18:25

Witam. Mam podobny problem. Mam VW Bore 1.9 TDI 115KM, wymieniłem filtr paliwa i termostat w serwisie VW i co się stało w niedługim czasie......auto pali mi jak smok. Po 120 kilometrach nie mam 1/4 baku. Zerwała mi się rura za katalizatorem i auto wyje jak cholera, czy to może mieć jakiś wpływ na spalanie ? Bo w katalizatorze znajduje się sonda lambda.....ja się za bardzo nie znam dlatego proszę o pomoc, w czym może leżeć przyczyna ?


[url=http://img696.imageshack.us/i/borae.jpg/][img]http://img696.imageshack.us/img696/5459/borae.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości