Rozrząd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 14, 2010 14:17

jbs-78 pisze:No widzisz a mnie się przestawia jak zakładam tak jak ty mówisz to w zasadzie jest nieważne byle by się pokrywały znaki na końcu operacji.
Nic Ci się nie przestawi gdy oprócz wałka r. i pompy,zablokujesz także wał korbowy :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 14, 2010 15:16

jurto sprobvuje jeszcze raz ustwic, a blokuje wszystko pompe wal i wałek. tylko tak jak mowilem ze pasek miedzy pompa a walem jest luzny a powinien byc toche napiety...

[ Dodano: 14 Mar 2010 14:39 ]
jbs-78 pisze:Tak naprawdę podejrzewam że tomogolf2 coś gdzieś przeoczył
na ustawianu rorzadu troche sie znam ;) dlatego mnie dziwi dlaczego nie moge ustawic z 10 razy zakladalem i nie pasuje ciagle nie zgadza sie znak na wale...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » ndz mar 14, 2010 19:35

tomogolf2 pisze:na ustawianu rorzadu troche sie znam ;) dlatego mnie dziwi dlaczego nie moge ustawic z 10 razy zakladalem i nie pasuje ciagle nie zgadza sie znak na wale...
Ustaw ~1 ząbek do tyłu wał względem znaku, po naciągnięciu paska będzie się zgadzać.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn mar 15, 2010 13:31

Baryla pisze:Ustaw ~1 ząbek do tyłu wał względem znaku, po naciągnięciu paska będzie się zgadzać.
tak tez sie nie zgadza... po ustawienu wszystkich znakow i delikatnym poruszeniu kolka pompy zeby zalozyc pasek , nie zgadzaja sie ząbki na pasku i kołku, jeden nachodzi na drugi...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
JaruTA__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: JaruTA__ » pn mar 15, 2010 14:10

kolego moze w ten sposób spróbuj:

ja to blokuje wszystko i na wałkau rozrządu luzuje kolo i ustawiam znaki tylko na pompie i kole zamachowym jak juz to ustawie leciutko napinam tak aby sie nic nie ruszyło potem dokrecamn koło na wałku tym samym napina mi sie pasek :grin: sprawdzam napiecie paska jak jest okej przekrecam 2 razy kolem zamachowymi i zawsze mi wychodzi ok..



MatMax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 15:52
Lokalizacja: Lubiechowo
Kontakt:

Post autor: MatMax » wt mar 16, 2010 13:12

A może masz na wale trochę zjechany klin? I rozrząd się ciągle przestawia?


MATMAX

Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » wt mar 16, 2010 13:37

Witam wtrącę się do tematu ale z troszkę innym pytaniem czy pasek rozrządu na wyższych obrotach ma prawo podskakiwać między kołami zębatymi czy powinien chodzić płynnie i równo tak jak na wolnych obrotach?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt mar 16, 2010 14:16

Jak podskakuje, to znaczy, że trzeba go trochę bardziej napiąć.



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » wt mar 16, 2010 14:19

Czyli powinien chodzić równo-u mnie podskakuje to gdzieś ok 5-8 mm podczas przegazowania.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob mar 20, 2010 20:15

Problem rozwiazany, Pompa od 1,6 i od 1,9 roznia sie, nawet kolka sa inne, zostala załoznoa pompa od 1,6 i problem ustawiania rozrzadu znikł :) za to nastapil inny... ale do tego jest odrebny temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3841418#3841418


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 20:19

tomogolf2 pisze:Pompa od 1,6 i od 1,9 roznia sie, nawet kolka sa inne, zostala załoznoa pompa od 1,6 i problem ustawiania rozrzadu znikł
Nie wierzę.Ja mam od przeszło roku pompę z AAZ-a,rozrząd rozpinałem nie raz i wszystko zawsze grało :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości