Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » ndz sty 04, 2009 20:58
			
			
			
			
			Mam nadzieję że ta warstwa coś pomaga....  bo tez ją mam, GTD z 89 roku...
ronuch,  spokojnie bez zadużego ciśnienia ..... Nie Jesteś sam... wiele osób sądzi ze GTD to silnik 
sztuka to naumić się z siebie śmiać 

 
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								BENITO							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1459
 		- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
 		
		
																- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » ndz sty 04, 2009 22:10
			
			
			
			
			bongo, ja ci mówię że to nie plastik chociaż tak wygląda.
			
									
									
		
		
				Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7767
 		- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
 		
		
																- Lokalizacja: Londyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » ndz sty 04, 2009 23:08
			
			
			
			
			abrams pisze:Mam nadzieję że ta warstwa coś pomaga.... 
0,8 konia więcej 
 
bongo, ja ci mówię że to nie plastik chociaż tak wygląda.
A nie będę się kłócił,nie badałem składu chemicznego... 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								New_Man							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 301
 		- Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: New_Man » ndz sty 04, 2009 23:22
			
			
			
			
			bongo pisze:0,8 konia więcej 

 
Hehe 

 to tak jak kiedyś gdzieś czytałem że :
przyklejenie sobie naklejki ALPINE na tylniej szybie daje 10 KM więcej 
przyklejenie tej samej naklejki na drzwiach daje już tylko 5 KM więcej
ów naklejka naklejona za to przy oznaczeniu modelu na tyle daje 30 nm więcej 
 
więc panowie do obklejania marsz 

 
			
									
									
		
		
				Let's Tune it UP !!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » wt sty 06, 2009 08:57
			
			
			
			
			bongo pisze:abrams napisał/a:	
Mam nadzieję że ta warstwa coś pomaga....
0,8 konia więcej 

 
Yeah..... jutro cale auto tym oje**** :green_fuck:
 
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								New_Man							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 301
 		- Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: New_Man » wt sty 06, 2009 10:29
			
			
			
			
			abrams pisze:Yeah..... jutro cale auto tym oje**** :green_fuck:
Tylko nie za dużo bo będziesz miał 800 koni i nie ruszysz z miejsca 

 
			
									
									
		
		
				Let's Tune it UP !!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » wt sty 06, 2009 10:49
			
			
			
			
			spokojnie myślę ze 10 wiaderek tego specjału powinno zwiększyć również mase....

 jakaś przyczepność przy 1500 km chyba będzie 

 
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								New_Man							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 301
 		- Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: New_Man » wt sty 06, 2009 11:19
			
			
			
			
			abrams pisze:jakaś przyczepność przy 1500 km chyba będzie 

 
to będzie masakrator polskich ulic 

 aż nie mogę się doczekać jak go zobaczę 

 
			
									
									
		
		
				Let's Tune it UP !!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								SunnyDay							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 23:59
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SunnyDay » sob mar 13, 2010 12:03
			
			
			
			
			Lukas-182 pisze:
1.6TD były chyba tylko 4 rodzaje 1V, JR, SB i RA no i 1.6D czyli JP, no ale on to nie TD 
1.6D 54KM
1.6TD 1V 60KM
1.6TD JR 70KM
1.6TD SB i RA 80KM
 
A gdzie można wyczytać jaką ma się wersję silnika? Gdzieś z numerów silnika? 
 
Czy jak? 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » sob mar 13, 2010 12:22
			
			
			
			
			SunnyDay pisze:Lukas-182 pisze:
1.6TD były chyba tylko 4 rodzaje 1V, JR, SB i RA no i 1.6D czyli JP, no ale on to nie TD 
1.6D 54KM
1.6TD 1V 60KM
1.6TD JR 70KM
1.6TD SB i RA 80KM
 
A gdzie można wyczytać jaką ma się wersję silnika? Gdzieś z numerów silnika? 
 
Czy jak? 

 
miedzy 3 a 4 cylindrem od strony chłodnicy na bloku przy przylgni głowicy i bloku jest wybite oznaczenie silnika 

 albo kredą przejechać albo papierkiem i będzie widać 

 
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								skibszczok							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 376
 		- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
 		
		
																- Lokalizacja: Pabianice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skibszczok » sob mar 13, 2010 13:37
			
			
			
			
			abrams, albo jeszcze na wlepie w bagazniku jezeli jeszcze jest 

 
			
									
									
		
		
				Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » sob mar 13, 2010 13:42
			
			
			
			
			abrams, albo jeszcze na wlepie w bagazniku jezeli jeszcze jest 
a gdy coś ktoś... szczepił ? 

 
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								xxxGlaDxxx							
 
						- ...

 			
		- Posty: 1200
 		- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
 		
		
											- Lokalizacja: Wrocław
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: xxxGlaDxxx » sob mar 13, 2010 13:43
			
			
			
			
			możliwe że w GTD montowali zawias od GTI ? bo ja mam juz ostatni wypust jaki tworzyli golfow (litopad 1991) i siedzi niżej niż JP w wyposazeniu C jaki mialem wcześniej. No i do tego mam ospojlerowanie z GTI, moge sie czuć fajny ? 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » sob mar 13, 2010 13:45
			
			
			
			
			wątpię aby JP w wersji C miał zawias GTI .... ;P ale to tylko taka moja mała dygresja 

 
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości