Kontrolka oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Kontrolka oleju

Post autor: 007yankes » czw mar 11, 2010 03:02

Witam od czasu kiedy podlaczylem obrotomiesz zapala mi sie kontrolka oleju i wlacza brzeczyk. oczywiscie na rozgrzanym oleju. dzieje sie to przy 2000 - 2200 obrotów. Wczesniej byl podlaczony licznik wszystko ok ale nie bylo podlaczonego obrotomierza co robic?? czujnik sprawny olej zalany mobila polsyntetyk stan jest ok


bylo wiele tematów na ten temat ale nie konkretnie ta sytuacja.
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 03:05 przez 007yankes, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw mar 11, 2010 11:33

Sprawdzić napięcie ładowania, naciąg paska.



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » czw mar 11, 2010 12:35

14,20 - 14,18 przy wlaczonych swiatlkach pasek klinowy naciagniety i to samo jakies inne rady ;( ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw mar 11, 2010 12:56

Ja bym zmienił ten olej ..... czasem dzieję się tak na filtrach oleju marki Filron , a ty jaki masz


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw mar 11, 2010 15:46

Nom nie ma wysokiego ciśnienia oleju jak filtr się zapcha. Ale mi się wydaje że raczej kabel od czujnika jest zgnity i nie łączy.
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 15:47 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » czw mar 11, 2010 18:51

wlasnie mam filtronaale byl zmieniany razem z olejem

[ Dodano: 11 Mar 2010 18:39 ]
a jak zaleje mineralnego to turbina nie bedzie miala gorszego smarowania??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » czw mar 11, 2010 20:32

czujnik w podstawce filtra oleju masz? Jeżeli jest to czy ma kolor szary?
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 20:32 przez Baryla, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » czw mar 11, 2010 20:43

nie mam pojecia
mam zwykly filtr filtrona op 525


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » czw mar 11, 2010 20:52

w podstawce filtru oleju powinien być szary czujnik. Licznik z obrotomierzem miałeś od zawsze i teraz ci się to zrobiło czy założyłeś go dopiero lub dopiero podłączyłeś obrotomierz?



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » czw mar 11, 2010 21:27

jezdzilem pol roku bez obrotomierza podlaczyle obrotek i objawy jak wyzej


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt mar 12, 2010 02:17

w nowszych licznikach do mkII (na 1 wtyke) jest zastosowany uklad ktory porownuje cisnienie oleju z obrotami silnika.
uklad ten bierze (podobnie jak obrotek) wygnal z wyjscia W alternatora
sa dwie opcje: albo zanim podpinales obrotek nie miales podlaczonego wtyku W w alternatorze, albo po podlaczeniu obrotka cos "zglupialo"
sprawdz to, odlaczajac wtyk W, i przejedz sie czy dalej sie wlacza kontrolka

u mnie najpierw padl obrotek, a dobre pol roku potem zaczal sie odzywac olej (kontrolka i brzeczyk), najpierw sporadycznie, potem coraz czesciej az w koncu ciagle mi buczal. cisnienie oleju wielokrotnie sprawdzane w pelnym zakresie obrotow, i wszystko gra :P odlaczenie wtyku W zalatwilo sprawe i brzeczyk sie nie odzywa (ale nie ma tez obrotka :P)



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » pt mar 12, 2010 10:58

no wlasnie jak nie bylo obrotka to nie bylo czegos takiego ze kontrolka oleju i brzeczyk..... a ja nie chcesz rtych objawowale zeby byl obrotek ;(


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » sob mar 13, 2010 09:00

w takim razie ja obstawiam coś z szarym czujnikiem przy filtrze oleju.



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » sob mar 13, 2010 14:37

ale tak od razu by wyszlo?? po podlaczeniu obrotka??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości