Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt mar 12, 2010 22:00

marnaw78 pisze:robiłem zaślepkę EGR ale z braku odpowiedniej blachy poszła made in lech

wypali sie dziura i to dosc szybko, najlepsza jest nierdzewka 2mm mam ja u siebie i nic sie nie dzieje, egr dosc czesto jest winowajca poszarpywan ale chyba nie drgawek [-X



marnaw78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:20
Lokalizacja: wrocław

Post autor: marnaw78 » pt mar 12, 2010 22:08

Dziura to nie problem gorzej jak kawałek poleci do silnika lub turbo dlatego jest już założona 2mm ale chyba rdzewka :(

[ Dodano: 12 Mar 2010 21:15 ]
Nie obstaję przy swoim ortodoksyjnie i nie chodzi o zaślepkę tylko o czyszczenie dolotu ważne że pomysł nie naraża nikogo na jakieś spore koszta jak nie pomoże trudno kolejna przyczyna wykluczona



basston
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn sty 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Bytom

Post autor: basston » sob mar 13, 2010 00:10

Też tak myślę. U mnie wymiana sprzęgła pomogła, ale wcale nie musi to być główną przyczyną drgawek. Szukajcie jak najtańszego rozwiązania. Wymieniając sprzęgło na jednomas w ogóle nie myślałem o tych drgawkach tylko o tym żeby normalnie wrzucać biegi i jeżdzić jak człowiek. Nie wiadomo co będzie za pół roku, czy też nie zacznę zwalczać drgawek. Mam nadzieję, że nie. Po podłączeniu pod Vaga zauważyłem, że i skacząca dawka paliwa przestała szaleć. Przed tym zabiegiem za każdym razem gdy drgawki miały miejsce to dawka szalała jak rolnik po polu kartofli a teraz 3,5 i spokój(wcześniej nie umiałem jej ustawić na 3,5 tylko szalała od 2,2 do 7,0 i wszyscy obstawiali koniec pompy lub nastawnik do czyszczenia. Po dodaniu gazu na 1000obr/min dawka się stabilizowała na 4,2).


Fast and Furious

jaradeus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:25
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: jaradeus » sob mar 13, 2010 01:23

już prawie rok temu napisałem, co wspólnego ma z drgawkami, zamiana dwumasu na jednomas, oraz zmiany w mapach. mój AHF oczywiście wyleczony całkowicie :grin:
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 15:51 przez jaradeus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » wt kwie 06, 2010 11:56

w zeszłym tygodniu wymieniłem sprzęgło na jednomas i drgawki zniknęły :grin:
Nie wiem jaki to ma związek ze zmianą z dwumasu na jednomas ale najważniejsze że pomogło :bigok:


Sebastian

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » wt kwie 06, 2010 23:10

Witam wszystkich u mnie drgawki rowniez wystepuja...to klatwa tdi 1.9 ALE tylko na nagrzanym silniku przy (jak u wiekszosci stwierdzono) dojezdzaniu do np swiatel,NIE ZAWSZE-drgania wystepuja, babelkowania w przewodach paliwowych to normalka ...ale uwierzcie to nie to, jezdze w pracy karetka zaobserwowalem tam to samo 2.5 tdi vw Crafter babelki leca jedna za druga... sam juz nie mam do tego sily i nie mam pojecia co wyeliminowywac jak przeczytalem posta gdzie kolega napisal ze wymienil pompe w ASO 2 mas itp --to wlos sie jezy Obserwuje temat caly czas 50 stron troche czytania jest wnioskow hmm niewiele wyjasniajacych stwierdzen. Ja powiem tak zaden uszlachetniacz paliwa napewno nie pomoze testowalem najlepsze, jesli ktos ma drgawki przez caly czas to podejrzenie zrzucilbym na 2mas, podejrzewam sterowanie dawka paliwa przy zwalnianiu (w moim przypadku)



adasko 713
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 23:38
Lokalizacja: irlandia

Post autor: adasko 713 » wt kwie 06, 2010 23:45

czesc wszystkim mam problem z trzesieniem silnika objawy te sa tylko i wylacznie na wolnych obrotach po dodaniu gazu na 1000 obrotow trzesienia przestaje byc odczuwalne i podczas jazdy wszystko jest ok jest to golf mk 4 1.9 tdi prosze o pomoc


adasko

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » śr kwie 07, 2010 00:27

jaradeus pisze:już prawie rok temu napisałem, co wspólnego ma z drgawkami, zamiana dwumasu na jednomas, oraz zmiany w mapach. mój AHF oczywiście wyleczony całkowicie :grin:
Potwierdzam. Mój ALH po zmianie na jednomas wyleczony całkowicie.



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » śr kwie 07, 2010 06:41

marcuso86 pisze:
jaradeus pisze:już prawie rok temu napisałem, co wspólnego ma z drgawkami, zamiana dwumasu na jednomas, oraz zmiany w mapach. mój AHF oczywiście wyleczony całkowicie :grin:
Potwierdzam. Mój ALH po zmianie na jednomas wyleczony całkowicie.
Po te jest ten dwumas zeby auo jakos trzymalo sie kupy...i redukowalo drgania a konczace sie sprzeglo nie zawsze jest zwiastowane drgawkami



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr kwie 07, 2010 07:26

sklejku pisze:a konczace sie sprzeglo nie zawsze jest zwiastowane drgawkami
Tyle ze w dzisiejszych czasach nie konczy sie pierwsze sprzeglo tylko dwumas. To ustrojstwo nie ma dwóch faz jak zarowka itp rzeczy dziala i nie dziala czy swieci nie swieci. Poporstu nowy dwumas zalozony do auta i przesmigane 10 tys km powoduje ze juz nie jest nowa DM i daje juz pewne oznaki. A co dopiero jak ma juz nakulane 100 tys km czy 200? Czasem wystarczy nawet miec przejechane mniej jak 50 tys i kwalifikuje sie do wymiany.
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 07:28 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr kwie 07, 2010 19:51

potwierdzam iz dwumas jest winowajca drgawek ale nie zawsze on sam, u mnie byl on uwalony i po zmianie na jednomas drgawki ustapily o jakies 70% pozostale 30% to wina zasilania paliwem (soft, pompa) od 2 mies stosuje preparat do paliwa czuszczacy caly uklad i drgawki ustapily w 95% te pozostale 5% jest prawie nie zauwazalne i byc moze (mam taka nadzieje) ustapia kiedys calkiem



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » śr kwie 07, 2010 21:38

No akurat w moim przypadku nie wiem czy to DM bo drgawki wystepuja tylko jak silnik jest rozgrzany do okolo 90 stopni.... tak ze ciezko cokolwiek powiedziec...czyzby za mala dawka paliwa?? jakby to DM to nawet zimny by trzasl... chyba.. :panna:
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 21:40 przez sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr kwie 07, 2010 21:45

U mnie po wymianie wtrysków z AHF ( miałem ALH ) pojawiły sie drgawki ( wcześniej ich nie miałem , zmniejszyłem dawkę z 2,8 mg na 4,0 mg i drgawki mineły.



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » śr kwie 07, 2010 21:49

PinkFloyd pisze:U mnie po wymianie wtrysków z AHF ( miałem ALH ) pojawiły sie drgawki ( wcześniej ich nie miałem , zmniejszyłem dawkę z 2,8 mg na 4,0 mg i drgawki mineły.
Kolego ja wlasnie mam wtryski zalozone z AHF :grin: to moze to jest przyczyna



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości