głosna praca tdi 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysted
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr gru 27, 2006 19:23
Lokalizacja: tuchola

głosna praca tdi 1z

Post autor: krzysted » czw mar 11, 2010 22:21

witam serdecznie zauwazylem ze w moim golfiku bardzo glosno pracuje silnik porównałem go z audi b4 tdi wydaje sie ze motor ten sam a kultura pracy bardzo rozna.
jeszcze glosniej pracuje mgy właczone sa swiatla pomyslalem ze to alternator ale ladowanie jest. kolega namowil mnie zeby polac pasek napedzajacy alternator woda tak tez zrobilem i na jakas minute auto cykalo jak zegarek normalnie nie ten samochod.
w czym tkwi problem?



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » czw mar 11, 2010 22:26

sprawdz naciag paska i napinacz



krzysted
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr gru 27, 2006 19:23
Lokalizacja: tuchola

Post autor: krzysted » czw mar 11, 2010 22:36

pasek jest dosc luzny. a mozna go jakos naciagnac? a napinacz to jest ta rolka ktora jest na gorze paska tak to ona ma jakies tam swoje luzy nie wiem czy musi je mieć
czy nie?



Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » pt mar 12, 2010 00:46

krzysted pisze:pasek jest dosc luzny. a mozna go jakos naciagnac? a napinacz to jest ta rolka ktora jest na gorze paska tak to ona ma jakies tam swoje luzy nie wiem czy musi je mieć
czy nie?
Rolka to nie napinacz. Napinacz jest po przeciwnej stronie rolki koło pompy wtryskowej. Przeważnie jest stalowy malowany na czarno chodź zdarzają się też aluminiowe. Jeśli jest pasek luźny to napinacz jest do wymiany. Co do rolki to powinna mieć prawie nie wyczuwalne luzy jak złapiesz ją w rękę oczywiście na zgaszonym silniku i poruszasz na boki. Jeśli bardzo kiwa się na boki to prawdopodobnie padło w niej łożysko. Właśnie przerabiam ten temat wymiany rolki i napinacza :grin: Wszystko złożone tylko nie mogę nagiąć tej łapy z rolką żeby pasek założyć, jutro znowu będę z tym walczył :grin:



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt mar 12, 2010 21:12

Naparstek pisze:Rolka to nie napinacz. Napinacz jest po przeciwnej stronie rolki koło pompy wtryskowej. Przeważnie jest stalowy malowany na czarno chodź zdarzają się też aluminiowe. Jeśli jest pasek luźny to napinacz jest do wymiany. Co do rolki to powinna mieć prawie nie wyczuwalne luzy jak złapiesz ją w rękę oczywiście na zgaszonym silniku i poruszasz na boki. Jeśli bardzo kiwa się na boki to prawdopodobnie padło w niej łożysko

dokladnie tak



krzysted
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr gru 27, 2006 19:23
Lokalizacja: tuchola

Post autor: krzysted » śr mar 24, 2010 20:14

witam
auto zrobione tak jak pisaliscie wina byla po stronie napinacza pasek i rolke tez wymnienilem zaraz i teraz silnik chodzi o niebo lepiej
dziekowac za pomoc
pozdrawiam KRZYCH:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości