Pomocy, zniszczylo mi silnik.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Ron2n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 03:00
Lokalizacja: Boston

Post autor: Ron2n » czw mar 11, 2010 20:47

maciek88 pisze:Nie dałeś mu czasmi trochę w piz.. ? Nie szarpnąłeś silnikiem itd?
No wlasnie nie cisnalem tego samochodu, nie lubie katowac auta.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14141
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw mar 11, 2010 20:48

Ron2n pisze:A czy wowczas silnik odpalalby bez problemu? Poniewaz ludzie z tego warsztatu odpalili go dwa razy.
Wiesz...to zależy,np.mój sąsiad odpalił jeszcze...
Moim zdaniem nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem,tylko powinieneś zabrać od nich ten wóz i zaprowadzić do innego warsztatu,ponieważ oni wszystko ułożą sobie tak,by to im było na rękę...chyba,że już tak zrobili :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » czw mar 11, 2010 21:20

Jest możliwe żeby zawór ,,wyskoczył,, jak zetna się zamki na zaworze. Widziałem takie cyrki dwa razy.
Co do zaistniałej sytuacji ja bym zerwał głowicę i zobaczył czy reszta zaworów jet dobra ,jesli tak to raczej stawiał bym na uszkodzenie popychacza.
Bo zdarzało się że popychacz się wysypał jeśli np. postukiwał od dłuższego czasu.
Najważniejszą rzeczą która powiedziała by czy była to wina mechaników czy tez nie było by sprawdzenie czy po usterce rozrząd był poprawnie ustawiony.Teraz niestety raczej się nie dowiesz bo zaprowadziłeś im auto i mogli w miedzy czasie poustawiać jak być powinno.

Jedyne wyjscie z sytuacji ocenić koszta i zdecydować co się bardziej opłaca wymienić silnik czy zrobić ten



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » czw mar 11, 2010 21:36

szklanki też wymieniali?
nie masz co się kłócić z mechanikami bo nie wygrasz
zwykły zbieg okoliczności,po prostu szklanka się wytarła a jak się w niej zrobiła większa
dziura,to wałek ją wyrwał bokiem kalecząc głowice



wiertacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn mar 08, 2010 19:36
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: wiertacz » czw mar 11, 2010 21:58

Witam. Sądzę że mocniejsze wciśnięcie gazu niewiele ma wspólnego z przeskoczeniem paska. 2 dni temu w mym MK2 1.3 przeskoczyl pasek o 3 ząbki i tylko tłukł się silnik. Dojechałem do domku 35 km poprawiłem i wszystko gra jak przed awarią. :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 211 gości