Wymiana silnika czy remont
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
kolego mój jak kupiłem tez kopcił na niebiesko, jakiś niemiecki szpecu wycioł jeden kabelek od czujnika temperatury auto robiło przygazówkę przy paleniu i kopciło na niebiesko po podpięciu wszystko wróciło do normy, dodam że przy okazji wyczysciłem dolot i zaślepiłem EGR, można tez odmę wywalić, no a mój przebieg heh to prawie 300 tys
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
a oleju na bagnecie ubywa Ci ? U mnie tez Turbo poleciało i miałem tak samo... ale dlatego że olej się wypalał z wydechu i z coolera, wytnij kata powinno pomóc trochę ! i daj mu po garach i zobacz różnice !
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
hmm.. kolego kompresje.. a nie stopień sprężaniaxxxxxxxxxx pisze:
[ Dodano: 03 Mar 2010 17:36 ]
ps można też jeszcze przed remontem sprawdzić stopień sprężania.
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 23:20 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
jesli uwarzasz ze masz slaba kapresje to zmien oil na gestrzy muj na 15 palil od 1-2 obrotuw walu korbowego a na 5 potrzebuje 5- 10 obrotuw . masz 5 zalej 10 w.
[ Dodano: 08 Mar 2010 07:49 ]
jesli kuleje na kturyms garze przy odpalaniu to wtrysk kturys nie rozpyla ropy morze terz kopcic
[ Dodano: 08 Mar 2010 07:49 ]
jesli kuleje na kturyms garze przy odpalaniu to wtrysk kturys nie rozpyla ropy morze terz kopcic
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 08:59 przez darecki6, łącznie zmieniany 1 raz.
darecki6
Kolego takie rady to sobie w wsadz.jesli kopci to wyjmij obudowe z filtrem poluzuj 4 sruby od pompy tak rzeby dlo sie nia ruszac do przodu i do tylu przesun lep pompy w strone glowicy 0,5 cm na punkcie kontrolnym i sprawdz czy pomoglo morzesz ruszac pompom przy odpalonym silniku
Po 1 regulacja kąta wtrysku tu nie jest potrzebna
po 2 kolega ma silnik ahf a tam zeby zmienic kat wtrysku nie rusza sie pompa tylko kolem więc za kazdym razem trzeba gasic silnik.
po 3 pół centrymetra przy regulacji to jest cały zakres, więc za przeproszeniem głupoty piszesz.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Mam nadzieję że to joke , a jak nie to polecam http://www.ortografia.pldarecki6 pisze:jesli kuleje na kturyms garze przy odpalaniu to wtrysk kturys nie rozpyla ropy morze terz kopcic
- Alchemik_2006
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:59
- Lokalizacja: GDA
raz miałem ibize afn z wątpliwym!! przebiegiem 180 tys km
z rana po odpaleniu kopcil jak porąbany, wymieniłem pierscionki to samo, ustawiłem kat vagiem , to samo, w koncu konców ustawiłem wtrysk sterujacy na 190 bar i ustawiłem kat wtrysku -jak ręką odjał.
samochód pewnie miał przelatane sporo wiecej a wtryski poza jednym otwierały sie przy mniejszym cisnieniu i slabo rozpylaly
[ Dodano: Sro Mar 10, 2010 00:09 ]
sprawdz kmpresje , bedzie ok to bierz sie za wtryski...
[ Dodano: Sro Mar 10, 2010 00:10 ]
aha mam takie podkładki stalowe 0,1mm do wtryskiwaczy tdi i td do regulacji ciśnienia rozpylenia.
w tdi 0,1 odpowiada 10bar z tego co pamietam, czasami potrzeba włozyc 4 sztuki!! I wtrysk zaczyna normalnie rozpylać
z rana po odpaleniu kopcil jak porąbany, wymieniłem pierscionki to samo, ustawiłem kat vagiem , to samo, w koncu konców ustawiłem wtrysk sterujacy na 190 bar i ustawiłem kat wtrysku -jak ręką odjał.
samochód pewnie miał przelatane sporo wiecej a wtryski poza jednym otwierały sie przy mniejszym cisnieniu i slabo rozpylaly
[ Dodano: Sro Mar 10, 2010 00:09 ]
sprawdz kmpresje , bedzie ok to bierz sie za wtryski...
[ Dodano: Sro Mar 10, 2010 00:10 ]
aha mam takie podkładki stalowe 0,1mm do wtryskiwaczy tdi i td do regulacji ciśnienia rozpylenia.
w tdi 0,1 odpowiada 10bar z tego co pamietam, czasami potrzeba włozyc 4 sztuki!! I wtrysk zaczyna normalnie rozpylać
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 01:11 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 125 gości