Rzęzi pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Rzęzi pompa wtryskowa

Post autor: tomogolf2 » czw mar 04, 2010 17:46

Witajcie, znajomy ma mk2 td jak odpali silnik to słychac straszne rzężenie z okolic pompy wtryskowej, zostala zdjeta osłona paska rozrzadu i slychac ewidentnie ze to dobiega z okolic kółka pompy wtryskowej, jak doda sie troche gazu cichnie, jak sie obnizy obroty to tez cichnie... co to moze być? mial ktos cos podobnego?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt mar 05, 2010 20:15

A może tak jak ja miałem też mi sie wydawalo ze to z tej okolicy. a ja mialem wspomaganie i pompa wysiadala powoli:D pzdr


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 05, 2010 21:31

Albo pompa wody może być padnięta. Pompa wtryskowa może mieć luz na wałku i trzeba to wybadać, bo jeśli to przez to to dojedzie głowiczkę w niedługim czasie.

Jeśli dodatkowo kopci to sprawdź, czy jest dokręcona na wsporniku przy wtryskach.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 05, 2010 21:51

Powiem tak-też tak miałem :bajer: ...
Przyczyną był luz na wałku,przez co nie było osiowości i dlatego wszystko trzeszczało w środku.
Po dodaniu gazu też u mnie cichło,a to chyba dlatego,że wszystko w pompie pod wpływem większych obrotów zaczynało kręcić się dokładniej w osi.
Musisz szybko zrobić tulejowanie,bo opiłki lecą do środka i pompa się sypnie...
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 21:52 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob mar 06, 2010 11:04

nie nie to zadna pompa wspomy ani wody bo by z dolu dobiegalo, hmm mozecie miec racje... norlamnie u pomiarza to sprawdza?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob mar 06, 2010 11:09

Czasami widać nawet po zdjęciu osłony - pasek rozrządu jeździ na boki.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob mar 06, 2010 12:54

no własnie delikatnie jezdzi ale tak samo i kolko wałka sie porusza, paska jeszcze nie scina...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 06, 2010 14:05

tomogolf2, najlepiej zdejmij pasek i poruszaj kołem pompy w lewo<--->prawo.W ten sposób wyczujesz czy jest luz :bajer: ...
Moja pompa miała taki luz :dol: :panna:
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 14:09 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 07, 2010 01:41

o siet... ale kupa :crazy: w poniedzialek zdejme pasek i zobacze...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 07, 2010 02:03

tomogolf2 pisze:o siet... ale kupa :crazy: w poniedzialek zdejme pasek i zobacze...
Niestety pompa nie ocalała :cry: ...w środku była garść opiłków :? ...wtryski jeszcze trochę pociągnęły i też poszły spać :panna: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 07, 2010 16:02

sprawdzalem te luzy to sa prawie niewyczuwalne, a moglo tak rzezic bo pasek byl zbyt słabo napiety?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 07, 2010 16:21

tomogolf2 pisze:a moglo tak rzezic bo pasek byl zbyt słabo napiety?
Raczej nie...prędzej jakby był za mocno napięty,to mógłby trzeszczeć.Zwłaszcza Gates.
Zdejmowałeś pasek do sprawdzenia?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 07, 2010 19:19

pasek to juz nadaje sie do wymiany, i nie tylko pasek ale i głowica, bo pasek spadł podczas jazdy... nie pekl tylko SPADL...

[ Dodano: 08 Mar 2010 17:00 ]
otworzylem puszke pandory, dlaczego pasek spadl? bo pompa sie zablokowala, rozebraja ja a w srodku młynek... zrobilem foto na pamiatke

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 23:23 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości