Wydmuchana uszczelka pod głowicą po 4000 km, jaka przyczyna?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pt mar 05, 2010 13:47

Toshiba pisze:Ledwo, ledwo... I tak dużo wytrzymał. Nie była to moja wina, tatuś teraz użytkuje, więc nie dziwcie się Za cholerę nie mogę mu wmówić, że inaczej się użytkuje diesla, ale on wie lepiej - jak wszystko z resztą
Normalnie z mojego życia wzięte ;) ... tylko ze mój męczy 1.6 TDi w audi 80 swojej :)
Moim nie ma prawa jeździć !!!


Toshiba pisze:Do tego kąt wtrysku na słuch...
ja mam na słuch :) ..... do puki się nie dorobię czujnika ;)
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 13:48 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt mar 05, 2010 13:53

Michaś_1977 pisze:Przynajmniej kierujesz się zdrowym rozsądkiem
Ciebie i Arka chyba najbardziej męczyłem z różnymi pytaniami :helm:
abrams pisze:Normalnie z mojego życia wzięte ;) ... tylko ze mój męczy 1.6 TDi w audi 80 swojej :)
Moim nie ma prawa jeździć !!!
Golfa dostałem na urodziny od wujka, a tatulek myśli, że on to załatwił i nawet nie mam prawa dojść do niego... :) Więc gdy tylko zarobię trochę to kupuję drugiego golfa lub paska, bo nie mam zamiaru się już denerwować.
abrams pisze:ja mam na słuch
Ostatnio był ustawiany ponownie na słuch, więc teraz już jest ok z odpalaniem itd.

Dobra, z mojej strony koniec OT :helm:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt mar 05, 2010 14:02

Michaś_1977 pisze:Metalową uszczelkę chcesz dokręcać po 100okm? :bajer:
Powodzenia życzę
normalnie o okolo 90st, srodkowe sroby o mniej, a krancowe do 90st.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 05, 2010 14:42

tomogolf2,
Krok 1-40Nm
Krok 2-60Nm
Krok 3-90*
Krok 4-90*
Tyle :bigok:
Nic nie dokręcamy po 1000km.Metalowa uszczelka nie siada tak jak szmaciana i przy ponownej próbie dokręcenia strzeli śruba lub wyjmie gwint z bloku :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt mar 05, 2010 15:14

Michaś_1977,ja robie bardzo podobnie, bo tak jak napisales jest fabrycznie ;) 3 dokrecam na wiecej niz 90* tak okolo 120*... a 4 krok to u mnie jest po 1000km ;) jak narazie zadnej sroby nie ukrecilem... zawsze nowki zakladam
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 15:15 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt mar 05, 2010 17:04

Te śruby to kupi w sklepie motoryzacyjnym? :helm:



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » pt mar 05, 2010 17:14

Toshiba pisze:Te śruby to kupi w sklepie motoryzacyjnym? :helm:
Pewnie ze sie kupi :)
A co do dokrecania uszczelki drugi raz to czytałem ze w silniku 1V nie trzeba tego robic słyszeliscie o tym ?
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 17:35 przez tomassss24, łącznie zmieniany 1 raz.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Q_mac » sob mar 06, 2010 09:18

U mnie przy dociąganiu peknął klucz i resztę śrub mechanik dokręcił ile szły... (30-40 stopni). Silnik 1V więc może coś w tym jest ;)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 06, 2010 11:00

Q_mac pisze:Silnik 1V więc może coś w tym jest
Nie ma nic do rzeczy...
Ja też mam taki i kręciłem j/w pisałem :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » sob mar 06, 2010 12:01

Głowica ściagnieta. Zadnego śladu wydmuchania uszczelki. Glowica jeszcze raz pojdzie do sprawdzenia. Mozliwe, ze to przez termostat wywalalo plyn ?



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob mar 06, 2010 13:50

jak sie zaciął to moze i tak byc, kiedys wywalilo mi uszczelke bo zrobil sie zator w kruccu ktory wychodzi z chłodnicy i cofa sie do zbiorniczka wezykiem, moze tam zalookaj ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Post autor: DaroD » sob mar 06, 2010 18:09

Michaś_1977 pisze:tomogolf2,
Krok 1-40Nm
Krok 2-60Nm
Krok 3-90*
Krok 4-90*
Tyle :bigok:
Nic nie dokręcamy po 1000km.Metalowa uszczelka nie siada tak jak szmaciana i przy ponownej próbie dokręcenia strzeli śruba lub wyjmie gwint z bloku :bajer: ...
Ja dokladnie sie z tym zgadzam tym bardziej ze nie dawno wraz ze znajomym robilem maly remoncik silnika i kupilem metalowa uszczelke pod glowice Victor Reinz i nawet na instrukcji bylo identycznie.



arwam

Post autor: arwam » sob mar 06, 2010 18:42

pawel21_5,

skoro skacze temperatura to najpierw bym sprawdził termostat.
chyba że dodatkowo masz duże ciśnienie w układzie chłodzenia. czyt; twarde węże.


Toshiba pisze: Do tego kąt wtrysku na słuch... :grrr:


Toshiba,
ja też ustawiam na słuch i jakoś jeżdżę.
:helm: :helm:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob mar 06, 2010 19:55

U mnie w klekocie też chyba walneła , olej sączy się po bloku :grrr:
Uszczelka wytrzymała pół roku , ciśnienie małe 0,8 bara i buta nie wciskam bo zima i ślisko .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości