Odcięcie dopływu ropy?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
korsarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 25, 2005 22:02
Lokalizacja: Frampol
Kontakt:

Odcięcie dopływu ropy?

Post autor: korsarz » pt mar 24, 2006 10:30

Ostatnio zauważyłem, że jak dam mu żaru to tak ledwo po przekroczeniu 4 tysięcy to zaczyna pyrkotac i chodzi chyba tylko na 2 gary, da się to jakoś zmienić? A jest to Golfik 3 1.9 TDI 1996 r. Proszę o odpowiedzi.



lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » pt mar 24, 2006 18:01

moj staruszek ma to samo... silnik 1Z.. po przegazówce jak by sie zalewał i kuleje na jakis cylinder moze dwa cylindry.... przy tym strasznie kopci... wystarczy go zgasic na 30 sek... odpalic i jest ok. Co to moze byc...?


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt mar 24, 2006 21:28

po pierwsze to nie ma czegoś takiego jak przegazówka w tdi - silnik musi chodzić pod obciązeniem - w przeciwnym razie szybko sie z nim pozegnamy

po drugie w TDI jest limiter obrotów silnika - ale nie ma to nic wspołnego z parkotaniem i nierówną pracą.

A w obu powyzszych przypadkach zainteresowałbym się cisnieniem oleju przy jakim zbija zawór.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt mar 24, 2006 21:52

Tak w ogole to po co ciagnac taki silnik powyzej 4000 obr/min ??



lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » pt mar 24, 2006 21:52

Corvax pisze:po pierwsze to nie ma czegoś takiego jak przegazówka w tdi - silnik musi chodzić pod obciązeniem - w przeciwnym razie szybko sie z nim pozegnamy
co sie moze stac podczas przegazowki TDI...? chyba to silnik jak kazdy....
Corvax pisze:A w obu powyzszych przypadkach zainteresowałbym się cisnieniem oleju przy jakim zbija z
w jaki sposob to sprawdzic...?


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt mar 24, 2006 23:18

U mnie jest to samo że jak mu dam powyżej 3,5tys. to z rury idzie gęsty kłębiasty czarny dym i silnik chodzi tak jakby na 2 garach a jak się go zgasi i po 30sek. znowu zapali to wszystko wraca do normy.Mechanik mi powiedział że moge mieć zapachany katalizator albo to co napisał Corvax z tym zaworem.Myśle że to jest katalizator?Jakie jest wasze zdanie.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob mar 25, 2006 00:16

lukopr pisze:co sie moze stac podczas przegazowki TDI...? chyba to silnik jak kazdy....
zaden silnik nie lubi krecić sie bez obciążenia, tak samo turbina

[ Dodano: Pią Mar 24, 2006 11:18 pm ]
lukopr pisze:w jaki sposob to sprawdzic...?
pod czujnik cisnienia oleju podpiąc manometr i zmierzyć cisnienie na zimnym silniku robiąc właśnie ową przegazówkę


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości