Wymiana silnika czy remont

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
polak-p1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 03, 2008 19:42
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Wymiana silnika czy remont

Post autor: polak-p1 » wt mar 02, 2010 23:08

opis auta golf iv 2000r. silnik 110 ahf 170tys przebiegu

mam pytanie otóż niedawno zajeździłem turbinę i po wymianie kopci mi na niebiesko a na początku myślałem że to przez olej ale to nie znika ciągle jest tak samo najgorzej jest jak jest zimny to wtedy daje na maksa ale jak już złapie temperaturę to wszystko jakby wracało do normy tylko jak stoję i przygazuję to znowu dymi bylem u mechanika a ten bez oglądania powiedział że uszczelniacze w głowicy i pierścienie do wymiany i teraz nie wiem co robić bo troszkę lipa jeździć takim zadymiaczem
mam do dyspozycji 3 tys
mam pytanie czy opłaca mi się remontować silnik i czy za te pieniądze jestem w stanie to zrobić
czy szukać gdzieś innego bo wiem że za tą kasę można znaleść jakiś w miarę z przyzwoitym przebiegiem
i czy szukać takiego samego czy inne też podejdą


POLAK-P1
A tu mój golfik
http://vaglublin.pl/viewtopic.php?t=1292

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt mar 02, 2010 23:15

Witam jabym robił silnik bo nie wiadomo co kupisz wymieścisz się w tej kwocie



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt mar 02, 2010 23:16

młodyś, wiedzy brak... mechanikowi pokaż faka, bo jest kretynem. co ma turbina do silnika? wytnij katalizator, przeczysc dolot i jezdzic, jezdzic, az ci sie znudzi.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » śr mar 03, 2010 16:43

Witam miałem tak samo po kilku tysiącach kilometrów dymienie ustało a mechanicy tez chcieli remontowac silnik.Wytrzymaj i przestanie dymić.



Awatar użytkownika
polak-p1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 03, 2008 19:42
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: polak-p1 » śr mar 03, 2010 18:19

no właśnie o to chodzi że już tak ok 6 miecha latam i nic nie ustaje płynu i oleju nie bierze więc nie weim na pewno jest zła kompresja bo jak zapale to mi telepie silnikiem i nie wiem chyba się zdecyduje na remont bo jak zmieszcze sie w 3 tys to chyba najlepsze rozwiązanie


POLAK-P1
A tu mój golfik
http://vaglublin.pl/viewtopic.php?t=1292

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr mar 03, 2010 20:32

Ja bym się wstrzymał tym bardziej jak silnik oleju nie bierze. To niby skad dym z wydechu??? Albo nawalone po awarii turbo, albo cos zle ustawione, najprawdopodobniej kat wtrysku. Podepnij pod vaga i posprawdzaj wszystko. Kupić drugi albo wyremontowac zawsze zdazysz. Z drugiej strony po 170 tys km zeby takie rzeczy sie dzialy ja mam 195 i jest lalunia.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » śr mar 03, 2010 21:23

marcin999 pisze:Z drugiej strony po 170 tys km zeby takie rzeczy sie dzialy
:bajer:


User

Awatar użytkownika
polak-p1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 03, 2008 19:42
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: polak-p1 » śr mar 03, 2010 23:22

no właśnie z tym przebiegiem to taki :) no bo tyle mam na budziku więc może być kombinowane nie wiem podepne po vaga może coś wyjdzie a jak nie to remont przynajmiej będę wiedział na czym stoję


POLAK-P1
A tu mój golfik
http://vaglublin.pl/viewtopic.php?t=1292

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr mar 03, 2010 23:43

polak-p1 pisze:przynajmiej będę wiedział na czym stoję
tyś jest synek udany. sam bedziesz robil na najlepszych czesciach? oczywiscie jestes przygotowany na gruba kase za remont? jesli ani jedno ani drugie...

...to bedzie w 101% udany remont, tylko mam 2 pytania:
- po co ten remont?
- a po remoncie wrocisz jeszcze do nas zapytac co mechanik zrobil zle?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr mar 03, 2010 23:58

Koniec końców okaże się ze nie podpięli pewnie jakiegoś wężyka od podciśnienia podczas wymiany turbiny :)
Ty zmień najpierw mechanika lub skorzystaj z pomocy kogoś z tego forum... bo tu często wiedza i pomysły na wagę złota w cenie browara (zgrzewki lub skrzynki :) )


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw mar 04, 2010 00:14

polak-p1, Jeśli Biłgoraj niestanowi dla Ciebie problemu to zapraszam na ocenę silnika, diagnostykę, pomiar kompresji etc


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » czw mar 04, 2010 20:14

oleju niebierze i płynu a tu kolega chce remontować :panna: :panna: :panna:


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
zelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:16
Lokalizacja: Piekary

Post autor: zelu » pt mar 05, 2010 15:20

jak masz wolne 3 tysie to zainwestuj w konkretną felge = silnik masz pewno zdrowy - jesli oleju nie ubywa nie ma mozliwosci aby go spalal w ilosci ponad przewidywaną normę - jesli olej jest spalany znaczy to ze musi go ubywac- sam przerabialem problem z dymieniem smrodzeniem itp- u mnie przyszla turbina i n75 i autko jak nowe- podepnij vaga- sprawdz bledy - a jesli nie masz mozliwosci jedz do jakiegos porządnego warsztatu ktory robi tylko diesle i oddaj auto na diagnoze fachowcom - te silniki wytrzymuje 170 x 4 bez remontow wiec bez przesady


wejdź i oceń mojego varianta : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232551

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości