Co to jest?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr mar 03, 2010 14:04
Lokalizacja: Dusnziki

Co to jest?

Post autor: Dola » śr mar 03, 2010 14:19

do czego służy zaznaczony element Obrazek



maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Post autor: maciyk » śr mar 03, 2010 14:27

odma



Dola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr mar 03, 2010 14:04
Lokalizacja: Dusnziki

Post autor: Dola » śr mar 03, 2010 14:30

Ważne to jest? bo trochę pękło :( , i czy powinno być tam troszkę oleju



Awatar użytkownika
JaruTA__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: JaruTA__ » śr mar 03, 2010 14:33

kolego napewno powinno być to całe.....
jesli chodzi o olej minimalna ilosc zawsze bedzie.



Dola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr mar 03, 2010 14:04
Lokalizacja: Dusnziki

Post autor: Dola » śr mar 03, 2010 14:37

Skleić to mogę ? i czy jeździć tak mogę...
Bo generalnie poczytałem trochę na temat niebieskiego dymienia i tam było żeby po sprawdzać przewody IC (gdzie było w sumie ze 100ml oleju) , no i ten element tez miałem sprawdzić czy nie jest brudny i zaolejony...
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 14:41 przez Dola, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr mar 03, 2010 14:39

Dola pisze:Skleić to mogę ? i czy jeździć tak mogę...
Jak Ci wleci jakiś syf do silnika to będzie po nim , poszukaj używki


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JaruTA__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: JaruTA__ » śr mar 03, 2010 14:41

skleić mówisz? no jak dobrze i szczelnie to zrobisz to ok... ale radze kupic używane i bedzie z głowy.
pozdr.



Dola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr mar 03, 2010 14:04
Lokalizacja: Dusnziki

Post autor: Dola » śr mar 03, 2010 14:46

bo to pękło u podstawy ten plastik który idzie do silnika... chyba jednak poszukam całej bo jak klej wciągnie czy coś to będzie kicha.... i jak to wymontować żeby znowu nie połamać ?

ps. a może jakieś obejście z węzy gumowych tymczasowo dopóki nie znajdę nowej
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 14:49 przez Dola, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JaruTA__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: JaruTA__ » śr mar 03, 2010 20:21

kolego o ile sie nie myle to powinno wyjsc gladko? przynjmniej nie az tak ciezko zeby peklo..



casylimi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob cze 27, 2009 17:15
Lokalizacja: DWR

Post autor: casylimi » śr mar 03, 2010 20:29

Dola,
Dlaczego zatkałeś szmatą dolot do turbo?


Staram nie udzielać się po pijaku

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » śr mar 03, 2010 20:53

casylimi pisze:Dola,
Dlaczego zatkałeś szmatą dolot do turbo?
pewnie to filtr cząsteczek stałych :bigok:


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw mar 04, 2010 01:52

Filtr powietrza się skończył :)

Zawór odmy wymienić w środku jest membrana ze sprężynką, jeśli zbierze się odpowiednia ilość oparów oleju odma się otwiera i opary lecą do dolotu.



Dola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr mar 03, 2010 14:04
Lokalizacja: Dusnziki

Post autor: Dola » pt mar 05, 2010 12:51

szmatka jest bo chciałem zobaczyć czy będzie na niej olej... no i cos tam chlapie delikatnie , bo było w rurach IC sporo oleju...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 05, 2010 13:01

t0mal pisze:Zawór odmy wymienić
Tylko,że to jest drogie jak cholera...
Tylko serwis i ceni to na ok 260zeta...

Ja to kiedyś rozbierałem :grin: ,a później zgrzew,który rozciąłem,zgrzałem lutownicą i dodatkowo przejechałem Kropelką :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 119 gości