Auto nie zapala ;/ Zatarty silnik ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Auto nie zapala ;/ Zatarty silnik ?

Post autor: golfikdina » wt mar 02, 2010 23:41

Witam mam taki problem pozyczylem auto koledze 2 dni temu , jechal nim i chcial mi do baku nalac to co wyjezdzil i w baku mialem okolo 3-4 l ropy i z przyzwyczajenia jak mowil zalał paliwo za 10zł ale jeszcze nie zapalając silnika dolał 10zł ropy , pojechal 30 km i ja zalałem jeszcze za 40zł ropy . I tak auto smigało od niedzieli do dzis czyli wtorku. Zapaliłem rano pojechalem do pracy wrocilem zostawilem auto na 4-5h wchodze do auto rozrusznik chodzi a auto nie zapala i go nic nie bierze. licznik z paliwa pokazuje ponad rezerwe .

Czy to moze byc przez te wlanie okolo 2,3 l paliwa ;/ ?
Czy coś innego mogło się stać ?

Dodam tylko ze po przez krecenie rozładowałem akumulator i chyba to był minus tam mi sie porobiło takie białe cos, i sie meczylem z tym aby ten klem wyciągnąc przez to i czy to moze byc przez to ?



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt mar 02, 2010 23:45

Witam a moze u ciebie nie ma paliwa a po prostu wskażnik będzie oszukiwał kolega tak miał w borze tez ponad rezerwe mu pokazało a auto zgasło dolał 5 litrów i auto odpaliło



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » wt mar 02, 2010 23:51

dolałem 1,5 litra i zatrzęsłem autem pare razy ale to nie pomoglo

A nie wiesz moze jakie silnik sie zachowuje jak jest zatarty ?



darecki6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:56
Lokalizacja: lodz

Post autor: darecki6 » śr mar 03, 2010 00:15

sprubuj z kanistra podac paliwo na pompe


darecki6

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » śr mar 03, 2010 00:15

No ale czy to jest logiczne ze 4 h przed tym niz nie chcial zapalic śmigałem nim fajnie a teraz nawet nie chce go brac do zaplonu tylko rozrusznik kreci?



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » śr mar 03, 2010 00:21

To jak mam z karnistra podac ropy do pompy bo nie weim jak zabardzo



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » śr mar 03, 2010 00:44

na rozrządzie jest 7 tys przejechane

[ Dodano: 03 Mar 2010 00:18 ]
Spytam sie jeszcze jedno
Czy mógł się silnik zatrzeć przez to co napisalem powyzej ? Czy jest to niemozliwe i coś innego musiało siąść



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr mar 03, 2010 07:43

golfikdina, kolego, coś się uczepił zatarcia silnika? od zatarcia masz ubytki oleju...



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » śr mar 03, 2010 09:02

a wlasnie mam ubytek oleju ja np mam 100% to jest max oleju to miałem tak 55 % oleju czyli około środka, a teraz mam okolo 30% oleju



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr mar 03, 2010 10:10

dolej olej i odpal z bańki jak koledzy piszą, jeszcze nie słyszałem zeby fura zatarła sie na postoju ze zgaszonym silnikiem przez 4-5h :bigok:
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 10:11 przez Balugass, łącznie zmieniany 1 raz.


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Post autor: DaroD » śr mar 03, 2010 11:26

tylko golfikdina upewnij sie ze banka z ktorej bedzie pompa brala poliwo jest czysta!



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » śr mar 03, 2010 23:15

Rozładowałem akumulator przez krecenie , ale naladowalme akumulator podpinam rano i wszystko gra od szczału zapalił . Teraz pytanie dlaczego tak sie stalo ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw mar 04, 2010 01:47

No właśnie oto jest pytanie, odpowiedzi na nie szukaj w temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570

Może to być problem z elektryką, np N109 albo kostka w stacyjce, może to być wina rozrusznika ciężko powiedzieć, musisz drogą eliminacji dojść co się dzieje, jak staniesz w martwym punkcie to pisz - pomożemy, ale tak to jest wróżenie z fusów, tym bardziej na odległość.
Ostatnio zmieniony czw mar 04, 2010 01:48 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Post autor: DaroD » czw mar 04, 2010 15:55

golfikdina, Ja bym proponowal zaczac od sprawdzenia zasilania pompy, bo rozumiem ze kontrolki przy zaplonie byly, silnik krecil, paliwo w zbiorniku bylo, i moze zasniedzenie badz zawilgotnienie pinu przy pompie badz przy skrzynce z biezpiecznikami (w co watpie) lub uszkodzony przewod zasilajacy. bo jesli to to co pisze to problem bedzie sie powtarzal.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości