węże chłodnicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sukman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw paź 22, 2009 19:57
Lokalizacja: małpopolska

węże chłodnicy

Post autor: sukman » ndz lut 28, 2010 15:47

rozsadza mi węże od chłodnicy czego to będzie przyczyna


sukman

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz lut 28, 2010 15:52

uszczelka pod glowica



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » ndz lut 28, 2010 16:57

Wyżej wymieniona uszczelka,sprawdz też korek w zbiorniku wyrównawczym-reguluje on ciśnienie w układzie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 28, 2010 19:28

sukman, malutka dziurka w nagrzewnicy też daje takie efekty...tylko,że wtedy zazwyczaj szyby są mniej lub bardziej zaparowane...nie wiem jak u Ciebie :bajer: .
Wycieków jako takich nie będzie,ale układ się zapowietrza i węże strzelają.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

darecki6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:56
Lokalizacja: lodz

Post autor: darecki6 » ndz lut 28, 2010 22:46

odkrec korek i sprawdz czy cisnienie wraca do normy .

[ Dodano: 28 Lut 2010 21:58 ]
a jesli uszczelka pod glowica to bedziesz mial bable lub przerwy w przeplywie z cienkiego szlaufika w zbiorniku wyruwnawczym gdy przygazujesz .jesli uszczelka to dokrec glowice


darecki6

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pn mar 01, 2010 09:53

darecki6, jakie dokrec głowice :grrr: uszczelka gdy przepuszcza to nadaje sie do wymiany :chytry:



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn mar 01, 2010 10:28

darecki6 pisze:jesli uszczelka to dokrec glowice
- dobre :rotfl:


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
sukman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw paź 22, 2009 19:57
Lokalizacja: małpopolska

węże

Post autor: sukman » pn mar 01, 2010 21:55

Dzieki za sugestie porady etc. ale cos sięmi wydaje że poprostu mam za małą chłodnicę wymienięna większą a tak wogle to ile powinna miec długosci do 1.6 D bo moja chyba jest zbyt mała jak zmierzę ją to napiszę ile ma.

[ Dodano: 01 Mar 2010 21:04 ]
własnie zmierzyłem chłodnice no i ma 52 cm długosci a widziałem u znajomego miał dużo większą a le on miał 1.6TD
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 22:09 przez sukman, łącznie zmieniany 1 raz.


sukman

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn mar 01, 2010 22:10

1.6 D się nie grzeje zbytnio i maja małe chłodnice ... no chyba że coś w nim dłubałeś....
Podjedz do kogoś kto miał z tym doczynienia... widzę że jesteś z małopolski ... zapraszam do Siebie jeśli nie masz daleko :)

darecki6, Ty wiesz co :) hehe
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 22:11 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

darecki6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:56
Lokalizacja: lodz

Post autor: darecki6 » wt mar 02, 2010 12:39

po rozgrzaniu dokreca sie gliwice i po przejechaniu 1000km terz sie dokreca o 1/4 obrotu po 1000 pewnie malo kto dokreca

[ Dodano: 02 Mar 2010 12:32 ]

[ Dodano: 02 Mar 2010 12:37 ]
jak chlodnica to dopiero po rozgrzaniu morze miec cisnienie na zimno i tak jest zamknieta


darecki6

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » wt mar 02, 2010 13:56

darecki6, robi się tak jak napisał producent uszczelki :bajer:


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt mar 02, 2010 16:02

misiur, chyba ze kupujesz syff uszczelke... tam niema opisu dokręcasz ją jak nakazuje VW... dla oryginału i urywasz śrubę albo co gorsza wyciagasz gwint z bloku :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

darecki6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:56
Lokalizacja: lodz

Post autor: darecki6 » wt mar 02, 2010 23:58

tak napisal HANS-RUDIGER ETZOLD KSIAZKA PRZETLUMACZONA NA PPOLSKI PRZEZ WYDAWNICTWA KOMUNIKACJI I LACZNOSCI . OCZYWISCIE SA WYJATKI 1V


darecki6

Awatar użytkownika
JaruTA__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: JaruTA__ » śr mar 03, 2010 00:14

podobno robiono tak w starych typach aut ale w nowych sie tego nie stosuje choć widziałem i słyszłem ze tak robia i teraz.
osobiscie dokręcam raz i wytrzymuje moja i nie tylko moja noge, a trochę wazy hehe. pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 161 gości