Zapowietrzony układ paliwowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

shithappens
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 01, 2010 14:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Zapowietrzony układ paliwowy

Post autor: shithappens » wt mar 02, 2010 19:44

Witam
przyszedł do mnie dziś speudo mechanik i wziął się za wymiane filtra paliwa,
po założeniu i podpięciu wszystkich przewodów zaczął kręcić silnikiem ale!!
ni zalał go ropą! i gdy to zobaczyłem odrazu rzuciło mi sie w oczy że idoita odwrotnie go założył.
podpiołem wszystko jak powinno zalałem filtr ropą ale jest zapowietrzony
jak go odpowietrzyć???? :kwiatek:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt mar 02, 2010 20:03

Można kupić taką pompkę ręczną co zakładasz pomiędzy filtr a pompę (jak we francuzach), albo zalewasz filtr i po upewnieniu się że przewody są szczelne na połączeniach poluzowujesz nakrętkę na wtrysku i kręcisz.



maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Post autor: maciyk » wt mar 02, 2010 20:54

jak masz wszystko szczelne to układ sam się odpowietrzy



Awatar użytkownika
JaruTA__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: JaruTA__ » wt mar 02, 2010 21:16

zalej ON do filtra i zrub tak jak kolegaat0mal, ci podpowiada. potem dokręć je i musi być git.



shithappens
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 01, 2010 14:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: shithappens » wt mar 02, 2010 21:20

ok jutro spróbuje napisze co z tego wyszło



Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » sob mar 06, 2010 14:06

no i jak tam kolego ? udało się coś zrobic z tym zapowietrzonym układem ? bo dzis też zauważyłem u sibie pęcherzyki powietrza w układzie paliwowym i nie bardzo wiem co zrobic;/


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 06, 2010 14:41

t0mal pisze:poluzowujesz nakrętkę na wtrysku i kręcisz.
Najlepiej po wdepnięciu gazu w podłogę...wtedy szybciej odpowietrzy się :bigok:

[ Dodano: 06 Mar 2010 13:42 ]
karolp85, w czym problem?
Podstawą jest sprawdzić wszystkie połączenia wężyków...luźne i pocące się,kwalifikują się do wymiany :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » sob mar 06, 2010 14:46

t0mal pisze:poluzowujesz nakrętkę na wtrysku i kręcisz
no dobra ale jaka nakrętke na którym wtrysku bo tak dłumaczycie jakby tu sami mechanicy na tym forum siedzieli :grrr:
Michaś_1977 pisze:Podstawą jest sprawdzić wszystkie połączenia wężyków...luźne i pocące się,kwalifikują się do wymiany :bajer: ...
no to jestem w stanie zrobic :)


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości