wycieka olej spod simmeringu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawelekk22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

wycieka olej spod simmeringu.

Post autor: pawelekk22 » wt mar 02, 2010 10:31

Witam. Czy moze ktos z was podac mi nr czesci simmeringu spod kola od rozrzadu? Mechanik mi mowil ze sa 2 te kola. Do gory i na dole. Cieknie mi z górnego i nie wiem jaki kupic. Ponoc jakies czerwone sa dobre. Doradzcie cos



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 02, 2010 11:01

ETKA podaje,że wałek rozrządu (góra) i wał korbowy (dół) mają takie same uszczelniacze o numerze- b 038 103 085 E i rozmiarze 35/48/10
Jak czerwone opakowanie,to zapewne ELRING-b.dobre :bajer: ...

[ Dodano: 02 Mar 2010 10:02 ]
Na przyszłość podawaj dane silnika...sugerowałem się silnikiem z Twojego profilu :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

pawelekk22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: pawelekk22 » wt mar 02, 2010 11:40

dzieki wielkie :> tak moj silnik to ten z profilu :>



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt mar 02, 2010 12:14

gorny symmering jest inny. W zasadzie sa trzy symmeringi dwa na wale glownym i jedne na walku rozrzadu. Temat juz byl. Sma bede wymienial w swoim AHFie symeringi od strony pasków i tam jest tak: gora-32/47 a szerokosc moze byc 7mm lub 10mm (mowa o symeringu przemysowym), duł to35/48/10. Oba to dwuwargowe simmeringi kirunkowe( prawoskretne ale moga byc przemyslowe obuskretne). Gorny dostaniesz bez problemu bo to typowy wymiar ale dolny juz nie bo typowka to 35/47/7 a nam jest potrzebny ze srednica zewn 48. Mozna go dostac na allegro oraz w sklepach wysylkowych w cenach 20-30 zl. Ja juz sie zaopatrzylem w oryginal z nr jak podal kolega wyzej(oryginal)


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 02, 2010 14:41

wesol,najpierw sprawdziłem w ETCE uszczelniacz wału korbowego i wyskoczył mi taki nr. jak podałem,następnie znalazłem rysunek z głowicą i gdy kliknąłem na uszczelniacz,pojawił mi się opis z takim samym numerem,więc o co chodzi? :kac:
Oczywiście nie mam zamiaru upierać się przy swoim,bo widzę,że masz taki motor,ale... :bajer:
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 14:43 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości