Czy silnik 1.9 TDI agr/asv/alh i inne vp i pd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Czy silnik 1.9 TDI agr/asv/alh i inne vp i pd

Post autor: kozak » pn mar 01, 2010 23:00

Witam, czy silnik 1.9 tdi Vp lub PD ma zmienne fazy rozrzadu ?



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Czy silnik 1.9 TDI agr/asv/alh i inne vp i pd

Post autor: rob555 » pn mar 01, 2010 23:06

kozak pisze:Witam, czy silnik 1.9 tdi Vp lub PD ma zmienne fazy rozrzadu ?
Jak pasek sie zerwie :jezor:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pn mar 01, 2010 23:10

nie maja



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn mar 01, 2010 23:10

rob555 pisze:Jak pasek sie zerwie :jezor:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn mar 01, 2010 23:16

a no wlasnie tak myslalem, a mechanik znajomy mi wmawia ze sa zmienne fazy rozrzadu i po wymianie rozrzadu trzeba odkrecic kolo na walku zeby sie ustawil :D



Awatar użytkownika
piotreq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob lis 13, 2004 15:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: piotreq » wt mar 02, 2010 09:13

Zmiennych faz brak, ale co do odkrecenia kola to ma racje.
Powinno sie to zrobic, przy zablokowanym walku, zeby kolo sie ustawilo prawidlowo wzgledem walka.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt mar 02, 2010 12:26

Ja robie tak- moze niezbyt profi ale zdaje egzamin. Ustawiam kola na znaki jeszcze przed demontażem paska- wtedy bedzie tez wiadomo czy bylo dobrze ustawione wczesniej. Na mazaka na pasku zaznaczam znak kola dolnego oraz gornego, dalej zliczam zeby i nanaosze na nowy pasek. Po zmianie paska ustawiam tylko kat wtrysku vagiem. Taka metoda garazowa ale jakos zdaje egzamin. Oczewiscie mozna kozystac z autodaty itp przy tym i porownywać.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » wt mar 02, 2010 12:29

O to chodzi, ze wszystkie znaki sie zgadzaja, walek jest w poziomie do glowicy, a mimo wszystko auto nie pali... i wlasnie mechanik mowil o tych zmiennych fazach i kółku, ale nawet jakby wałek byl przestawiony o pol zeba to tak czy siak powinno chyba odpalic.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt mar 02, 2010 12:55

pamietaj ze sa trzy kola. Jak przestawisz walki rozrzadu i glowny wzgledem siebie to moga sie spotkac tloki z zaworami ale o jeden zabek to chyba jeszcze nie powinno do tego dojsc. Przestawienie o jeden zabek na pompie i juz nie odpalisz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » wt mar 02, 2010 13:12

Wszystko jest ustawione na 1szy cylinder, zamach, pompa, wałek (moze odchodzi 0,5mm) i nie pali... katem mieszalem na wszystkie strony i nic, caly czas tak samo chodzi, nawet nie zachechła... silnik troche zmeczony jest, podejrzewam tez, ze moze pompa jest przestawiona sama w sobie i 1szy cylinder ma w innym polozeniu.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt mar 02, 2010 19:30

jak pompa to lukni na to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3665934#3665934
i daj znacz czy zagadał



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 176 gości