klekot po wymianie rozrzadu!!i straszny moł

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » czw lut 04, 2010 19:40

niewiem...moze zeczywiscie nie zalozyl ktoregos węzyka...postaram sie to jeszcze dzisiaj sprawdzic..jest jeszcze opcja ze jak sa pozakladane to w odwrotnej kolejnosci?..sciaglem oslone rozrządu zeby zobaczyc czy zeczywiscie zalozyl wszystko nowe,i zauwazylem ze na kole od pompy i na kole od walka rozrzadu namalowane sa kreski bialym markerem.wczesniej tego nie bylo!!z 2 strony po kiego grzyba malowac jak sa wybite znaki??ja to tak odbieram...malo tego...pojechalem dzisiaj na poprawe tej fuszery i jakis 2 mechanik mowil ze rozrząd zakladal jakis jego kolega a nie ten szef z którym sie umawiałem.chcialem gadac z szefem ale pojechal na szkolenie:)hehe.termin na poprawki mam na poniedzialek,a jutro wyjezdzam do pracy wiec musze zostawic auto dziewczynie i pojedzie tam ze szwagrem.

[ Dodano: 04 Lut 2010 18:42 ]
SUHHAR a ten warsztat jest niedaleko ciebie

[ Dodano: 04 Lut 2010 18:47 ]
pisiek.phil.....u mnie przed wymianą tez palil cięzko jak byl zimny ale jak pochodził z 2 minuty to po zgaszeniu palil od strzała!!tylko troche szarpal...ale stawiałem na nastawnik do czyszczenia....a teraz po wymianie pali lepiej z rana,ale niema sily jechac i bardziej szrpie:(....jak bym chcial wbic piąty bieg to musial by sie stać cud!!aha i silnik kręci sie do 2.500RPM.chłopaki porazka!!a tak mi sie podobal.
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 19:48 przez kamil-b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw lut 04, 2010 19:59

kamil-b pisze:z 2 strony po kiego grzyba malowac jak sa wybite znaki?
I tu masz dowód że było robione na szybko bez blokad .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

casylimi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob cze 27, 2009 17:15
Lokalizacja: DWR

Post autor: casylimi » czw lut 04, 2010 20:57

Miałem podobną sytuację. Po wymianie rozrządu auto jechało jak sdi i hamulców zero! Identycznie jak u Marcina999- wypięty wężyk podciśnienia. Założyłem wężyk i wk...rwienie minęło :grin:


Staram nie udzielać się po pijaku

Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » pt lut 05, 2010 22:14

munior pisze:
kamil-b pisze:z 2 strony po kiego grzyba malowac jak sa wybite znaki?
I tu masz dowód że było robione na szybko bez blokad .
Zapewne tak sie spieszyli ze sie walneli o zabek bo ich system oznaczen nie zdal egzaminu :panna:
A na poprawke nie bylo czasu bo klient przyjezdza po samochod za 15 minut.
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 22:19 przez tomolowski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » sob lut 06, 2010 12:32

ja wiem o tym ze walneli sie na znakach!!bo sprawdzalem i sie nie zgadzaja!teraz jestem w niemczech i przez tego barana musialem jechac busem :grrr: .w poniedzialek szwagier jedzie oddac im auto do poprawki i beda to robic przy nim,bo powiedzial ze polecil mi ich i dali dupy.w poniedzialek zdam wam relacje co z tego wyszlo.



macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » pn mar 01, 2010 13:59

i jak ?



Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

relacja z wizyty u pseudo mechanika

Post autor: kamil-b » pn mar 01, 2010 14:33

witam ponownie.....autko juz wrocilo od mechanika i okazalo sie ze szef zlecil naprawe jakiemus gowniarzowi ktory ma u nich praktyki i pajac przestawil rozrzad :satan: ...poprawial to szef przy moim szwagrze i jest zrobione tak jak byc powinno...pompa chodzi dobrze,kultura pracy silnika tez w normie takze jest tak jak przed wymiana....powiem wam tylko ze ostatni raz zawiozlem auto do jakiego kolwiek mechanika u mnie bo widze ze to same partacze i nic wiecej....czeka mnie jeszcze ustawienie konta wtrysku i prawdopodobnie czyszczenie nastawnika bo troche zaczyna szarpac podczas jazdy...jak narazie pali ok i jezdzi tez ok....z gory wielkie dzieki panowie za pomoc i do uslyszenia :okej: ..pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 01, 2010 14:56

kamil-b pisze:witam ponownie.....autko juz wrocilo od mechanika i okazalo sie ze szef zlecil naprawe jakiemus gowniarzowi ktory ma u nich praktyki i pajac przestawil rozrzad
Niezły obiekt do nauki :samochód klienta.Jak już to powinien ktoś znający się na rzeczy nadzorować .Ciekawe co by szef zrobił jak by ci się tłoki z zaworami spotkały i głowicę trzeba by było zwalać.Bo tu nie dało by się tylko poprawić .Normalnie ręce opadają ale sam sobie jest winny dopuszczając kogoś bez pojęcia do takiej roboty
kamil-b pisze:.czeka mnie jeszcze ustawienie konta wtrysku
Nie ustawili ?! :panna:
kamil-b pisze:powiem wam tylko ze ostatni raz zawiozlem auto do jakiego kolwiek mechanika u mnie bo widze ze to same partacze i nic wiecej.
święte słowa.
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 15:03 przez munior, łącznie zmieniany 4 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » pn mar 01, 2010 17:10

Samochod trzeba oddawac do mechanika w ostatecznosci,samemu robic jak najwiecej :grin:



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn mar 01, 2010 19:01

padłem.... !!! Gówniarzowi dać rozrząd do ustawienia :/ gdzie przyjmuję się takich praktykantów ?? że mogą robić co im się chce ;)

a tu fotka ode mnie ;)

1.9 TD renault

Obrazek

Białe znaki... żółte znaki i czerwone :) coś pięknego :D

Tylko mi nie mówcie ze to oryginalne :D


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » ndz mar 14, 2010 12:55

munior powiem ci ze konta wtrysku nie ustawili bo ten koles powiedzial ze oni nie robia takich zeczy..niewiem koles chyba dopiero wchodzi w tajniki silnikow tdi i napewno sobie zapisal w swoim notesiku ze takie cos istnieje i zaraz wiesz...google.pl,zobaczy jak to sie robi i bedzie praktykowal na nastepnych silnikach:)...masakra



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz mar 14, 2010 14:24

rany boskie..... 1Z i problem dla mechanika ustawić rozrząd .... i kąt wtrysku ?? :/ mam nadzieje ze on się nie bierze za nic więcej...


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 186 gości