przejscie z SDI na MTDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » ndz lut 28, 2010 22:45

wiem ze 1Yto zwykly diesel, i wiem ze z niego da sie zrobic TD, tylko chcialem tez wiedziec czy z SDI sie zrobi MTDI, a jaki sie silnik przy kupnie trafi czy SDI czy D to sie okaze. jesli SDI da rade uturbic to bede szukal SDI, a jak nie to zwyklego D



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lut 28, 2010 22:48

1Y nie ma sensu pchać.



kyjo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt lis 24, 2009 18:26
Lokalizacja: Południe
Kontakt:

Post autor: kyjo » ndz lut 28, 2010 22:49

ZbyszekGolf pisze:Tak AEY to jest silnik z bezposrednim wtryskiem i to jest sdi a 1y to silnik z posrednim wtryskiem
a czym to sie naprawde różni? pytam bo nie znam tych silników i tych układów zasilania.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » ndz lut 28, 2010 23:01

AEY ma bezpośredni układ wtryskowy tzn taki jak w tdi tylko bez turbiny pompa jest sterowana komputerem a 1y ma pompe na linke i układ wtrysku posredni nie ma tam komputera



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pn mar 01, 2010 01:55

t0mal pisze:1Y nie ma sensu pchać.
dlaczego?
wiem ze pare osob ma JPki uturbione i wszystko ok, jest jakas przeszkoda w uturbianiu 1.9
?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 01, 2010 02:25

Nie opłaca się, poprostu.

[ Dodano: 01 Mar 2010 01:29 ]
Nie lepiej kupić gotowy silnik w turbo? SDI ma sens bo są tańsze, ale robienie AAZ z 1Y może wyjść drożej niż zakup td.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9271
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn mar 01, 2010 10:34

w SDIkach jest dupna skrzynia niedosc ze droga to jeszcze ciezko dostepna a sypuie sie na potege. Wiem to bo wystarczy na forum polo poczytac jakie sa problemy wlasnie w SDI oraz 1.9D (AEF) Uturbienie sdi mija sie z celem bo tam siedzi sprzeglo zdaje sie 180 mm- co nasuwa odrazu wniosek ile moze wytrzymac- 150 Nm?? moze 180 ale pewnie w niedlugim czasie padnie. Jak uturbiac to jakiegos wolnossaka i robic na bazie JR czy SB (1.6TD)


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

vwmkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: vwmkII » pn mar 01, 2010 16:28

dlatego tez moj pierwszy post brzmial tak jak brzmial... pozdrawiam.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 01, 2010 16:42

wesol pisze: JR czy SB
A tam jaka skrzynia siedzi? :chytry:
wesol pisze:zdaje sie 180 mm
200mm
wesol pisze:ile moze wytrzymac- 150 Nm?? moze 180 ale pewnie w niedlugim czasie padnie.
Mój golf ze skrzynią 020 i sprzęgłem 200 jak ostatnio mierzyłem robi 8.2 do 100 i jakoś to jeszcze się trzyma, myślę że ma trochę więcej niż 150Nm.

Pozatym można wsadzić 210mm i wzmocnić docisk, części są tanie jak barszcz można eksperymentować zaprzal miał u siebie skrzynię 020 i sprzęgło 210 na wzmocnionym docisku i dawało to radę.

Zresztą kto kupuje silnik ze skrzynią jak nie trzeba.
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 16:43 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rhl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: pn gru 26, 2005 00:30
Lokalizacja: nie powiem :P
Kontakt:

Post autor: rhl » śr mar 03, 2010 12:31

ceny zakupu obu aut są na tym samym poziomie, jak dobrze poszukasz to i z 1Ztem znajdziesz i wtedy bawić się można a tak.. sam to przerabiałem i na prawdę taniej i lepiej znaleźć auto z jakąś bazą.

Robienie ze zwykłego klekota turbo-klekota to dla mnie głupi pomysł.
Jak masz kasę to kupuj mk3 1Z, jak trochę mniej to szukaj mk2 SB, prawda że proste? :bigok:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 03, 2010 12:37

A czemu odrazu kupować całe auto, nie lepiej kupić TDI i wsadzić mechaniczną pompe? Prawda że proste? :bigok:

Jak TD to lepiej JR albo 1V



Awatar użytkownika
rhl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: pn gru 26, 2005 00:30
Lokalizacja: nie powiem :P
Kontakt:

Post autor: rhl » śr mar 03, 2010 12:40

Dziwne masz pomysły, ale każdy jest panem swojego wyboru :)
Kilka opcji autor dostał, teraz niech sobie na spokojnie przetrawi i powoli zmierza do celu.



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » śr mar 03, 2010 14:43

ja mowie o VW Caddy, a tam znalezc wsrod nich TDI jest ciezko... cenia sie wysoko i jest ich bardzo malo. glownie sa SDI albo zwykly Diesel, dlatego tez pytam o mozliwosci przerobki :bigok:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw mar 04, 2010 01:37

Jeśli chcesz do silnika w którym był mechanicznie sterowany diesel to możesz tam dać SDI + mechaniczną pompę.

W SDI będziesz jeszcze chyba musiał wiercić dziurę w bloku na spływ oleju.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości