przejscie z SDI na MTDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
w SDIkach jest dupna skrzynia niedosc ze droga to jeszcze ciezko dostepna a sypuie sie na potege. Wiem to bo wystarczy na forum polo poczytac jakie sa problemy wlasnie w SDI oraz 1.9D (AEF) Uturbienie sdi mija sie z celem bo tam siedzi sprzeglo zdaje sie 180 mm- co nasuwa odrazu wniosek ile moze wytrzymac- 150 Nm?? moze 180 ale pewnie w niedlugim czasie padnie. Jak uturbiac to jakiegos wolnossaka i robic na bazie JR czy SB (1.6TD)
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
A tam jaka skrzynia siedzi?wesol pisze: JR czy SB
200mmwesol pisze:zdaje sie 180 mm
Mój golf ze skrzynią 020 i sprzęgłem 200 jak ostatnio mierzyłem robi 8.2 do 100 i jakoś to jeszcze się trzyma, myślę że ma trochę więcej niż 150Nm.wesol pisze:ile moze wytrzymac- 150 Nm?? moze 180 ale pewnie w niedlugim czasie padnie.
Pozatym można wsadzić 210mm i wzmocnić docisk, części są tanie jak barszcz można eksperymentować zaprzal miał u siebie skrzynię 020 i sprzęgło 210 na wzmocnionym docisku i dawało to radę.
Zresztą kto kupuje silnik ze skrzynią jak nie trzeba.
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 16:43 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
ceny zakupu obu aut są na tym samym poziomie, jak dobrze poszukasz to i z 1Ztem znajdziesz i wtedy bawić się można a tak.. sam to przerabiałem i na prawdę taniej i lepiej znaleźć auto z jakąś bazą.
Robienie ze zwykłego klekota turbo-klekota to dla mnie głupi pomysł.
Jak masz kasę to kupuj mk3 1Z, jak trochę mniej to szukaj mk2 SB, prawda że proste?
Robienie ze zwykłego klekota turbo-klekota to dla mnie głupi pomysł.
Jak masz kasę to kupuj mk3 1Z, jak trochę mniej to szukaj mk2 SB, prawda że proste?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości