Wymiana pompowtryków - duże spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Wymiana pompowtryków - duże spalanie

Post autor: MUSIEK » ndz lut 28, 2010 18:04

Witam. Naczytałem się sporo na forum o przyczynach dużego spalania w AJM, jednak nie znalazłem sytuacji aby ktoś miał taki sam objaw co u mnie stąd prośba o pomoc. Auto źle odpalało mi z rana, przyczyną były pomki. Teraz po wymianie na nowe oryginalne BOSCH 4 sztuki odpala elegancko, jednak spalanie to jest kosmos. Przy spokojnej jeździe do 90km na trasie spala 7.5l a w mieście pokazuje 11l- 13l spokojna jazda. Na jałowym szok pokazuje ok 5L. Myślałem, że przepływka zasyfiona ale nic nie pomogło po czyszczeniu. Przed wymiana pompek zanim padły spalanie było cacy bo ok 6,5 zima a jałowy 0,7. Czy ktoś was ma pomysł co z tym zrobić?
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 19:47 przez MUSIEK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lut 28, 2010 18:07

Podpinany był do Vag-a po wymianie pompek ? Czy poszedł od razu na żywioł :bigok:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
maciek1431
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt sie 25, 2009 19:23
Lokalizacja: Lubuskie FSW
Kontakt:

Post autor: maciek1431 » ndz lut 28, 2010 18:09

Haki pisze:Podpinany był do Vag-a po wymianie pompek ?
chyba go nie podpieli i nie ustawili go


Od Kołyski Aż Po Grób Jedna Wiara Jeden Klub - VWGOLF
http://moto.allegro.pl/felgi-bbs-z-oponami-15-4x100-i2171795066.html
http://moto.allegro.pl/kleber-195-65-r15-i2171794219.html

MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: MUSIEK » ndz lut 28, 2010 19:14

pod Vaga był podpięty ale czy coś ustawiane to nie wiem. Co należałoby tam ustawić? spalanie chwilowe w trakcie jazdy zmienia sie płynnie a jak tylko sie zatrzymam wskakuje na 5 lub 7 l.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz lut 28, 2010 19:49

Cos czuje ze BIPy rozjechane :chytry:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » pn mar 01, 2010 10:22

Witam podepne sie do tematu mianowicie u mnie po wymianie pompek spalanie skoczyło do 8,5 litra i strasznie smierdzi z wydechu nie spalona ropa.Na kompie pokazuje że czas pracy pompek ok ale na 2 podobno jest za wysoki skok iglicy czy coś takiego.Wie ktoś może jak to ustawić?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn mar 01, 2010 18:55

waldeklubon pisze:Witam podepne sie do tematu mianowicie u mnie po wymianie pompek spalanie skoczyło do 8,5 litra i strasznie smierdzi z wydechu nie spalona ropa.Na kompie pokazuje że czas pracy pompek ok ale na 2 podobno jest za wysoki skok iglicy czy coś takiego.Wie ktoś może jak to ustawić?
Podjechać do kogoś takiego jak rob555 ale znajdziesz tu na forum magików od map w TDI ze swojego regionu ... i niech zobaczą co da się zrobić .. a na pewno nic nie zwalą ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
hutnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn sty 11, 2010 22:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hutnik » pn mar 01, 2010 19:41

AJM to jest motor 130 konny?
w moim AXR 101KM na komputerku na biegu jałowym pokazuje 0.7 / 0.8 a z klimą 1.1 l/h
a wtrasie spokojnie mozna zejść poniżej 5 litrów w miescie 7.3 , 7.5 , 7.8
parametry są brane z czasu otwarcia wtrysku przez które przepływa paliwo. Moze końcówki wtryskiwaczy leją?



mufik900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:29
Lokalizacja: F-RK1099
Kontakt:

Post autor: mufik900 » pn mar 01, 2010 19:44

Mój AXR w miwście 6.5 -6.8 wydaje mi się że to dużo.



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » pn mar 01, 2010 23:24

mufik900 pisze:Mój AXR w miwście 6.5 -6.8 wydaje mi się że to dużo.
moj tak samo pali



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn mar 01, 2010 23:48

rob555 pisze:Cos czuje ze BIPy rozjechane
Pewnie tak....
MUSIEK pisze:po wymianie na nowe oryginalne BOSCH 4 sztuki
Podaj symbol pompek jakie założyłeś


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości