Tak się kończy gibanie koła pasowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » pt lut 26, 2010 20:58

mam identyczny problem co autor z tematu, gibie mi sie koło pasowe ma wyrazne bicia i to od ponad roku napewno a może i ze dwa lata w kazdym razie juz jeżdże tak ponad 30-40 tys km dopiero teraz zdałem sobie sprawe czym to grozi, moje pytanie, kupie nowe koło pasowe i jeszcze zebate, wymienie oba i to załatwi sprawe?


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

kaktusik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lut 26, 2010 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaktusik » pt lut 26, 2010 21:24

ja po powrocie do domu dowiedziałam się że muszę wymienić to:

Obrazek
podobno się rusza i powoduje spadanie tego paska o którym mówiłam wcześniej. (pasek i napinacz już wymieniony :)
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 21:26 przez kaktusik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pt lut 26, 2010 22:02

Koledzy czytalcie a nie ciagle zadajecie te same pytania :panna: Wszystkie odpowiedzi znajdziecie w tym temacie :hmm:

[ Dodano: 26 Lut 2010 21:07 ]
kaktusik, zmiana teko koła nic nie da/chodzi o koło zebate rozrzadu co jest pod tym kołem co na foto :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pt lut 26, 2010 22:19

no ale wymiana samego koła zębatego moze nic nie dac trzeba poprawić czoło wału. no i hehe nowa śruba :helm:



kaktusik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lut 26, 2010 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaktusik » pt lut 26, 2010 22:29

tak tak koledzy - ja czytałam wszystko :) tylko że rozrząd był robiony na początku roku (tego roku) i to koło na wale jest nowe, tylko to kótrego zdjęcie umieściłam włożone jest używane co widać po pięknych białych napisach - i to mnie zastanawia.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lut 26, 2010 22:34

kaktusik pisze:tak tak koledzy - ja czytałam wszystko :) tylko że rozrząd był robiony na początku roku (tego roku) i to koło na wale jest nowe, tylko to kótrego zdjęcie umieściłam włożone jest używane co widać po pięknych białych napisach - i to mnie zastanawia.
Potrzebne takie narzędzie http://www.allegro.pl/item931470453_fre ... _sacz.html weryfikacja klinu czy nie zniszczony i planowanie wału w/w narzędziem, nowa zębatka i śruba i klej. POtem przedłuzka 1,5m dowalamy na maksa. Sprawdzamy koło pasowe - tłumik drgan czy guma nie spaciała i montujemy. I potem spokój nalata :bigok: Zasada dobrze po naprawie dokrecic srubę.



kaktusik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lut 26, 2010 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaktusik » sob lut 27, 2010 14:15

mm...po kontakcie z mechanikiem od którego kupiłam ten wspaniały wóz dowiedziałam się, że koło zębate zmienił przy wymianie paska rozrządu na początku roku i że z wałem wszytsko było ok. zalecił zmianę koła pasowego bo wsadzona była jakaś używka i to w nienajlepszym stanie. zakupiłam to koło i zobaczymy. swoją drogą nie tania ta impreza :)
Obrazek
pozodrówki



Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » sob lut 27, 2010 14:24

ile za kółko dałaś?? ja w przyszłym tyg robie oględziny i mam nadzieje że to gibanie bedzie spowodowane sparciała guma na kole pasowym a wał, klin i koło zębate będą ok....


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

kaktusik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lut 26, 2010 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaktusik » sob lut 27, 2010 14:43

najlepsze jakie było kosztowało 370, średniej klasy 290 - na to się zdecydowałam, a najtańsze 190 - ale nie chciałam ryzykowć. dziś popołudniu pójdę do garażu zobaczyć co i jak to nawyżej porobię zdjęcia. życzę sobie i Tobie żeby było to tylko koło ;) chociaż u mnie gibie się już tak że zrzuca pasek klinowy na wyższych obrotach :/ ale nadzieję warto mieć :)



Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » sob lut 27, 2010 15:03

to koniecznie napisz na forum czy wymiana samego koła przyniosła efekt...


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

kaktusik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lut 26, 2010 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaktusik » sob lut 27, 2010 17:09

w sumie to ja wymieniłam pasek, napinacz i to koło 700 zł :/ ale w najgorszym wypadku czeka mnie już tylko wał od tdi koło 300 zł, więc już mniej niż więcej. :) żeby auto było sprawne trzeba inwestować - hehe trudno



Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » sob lut 27, 2010 17:36

kaktusik pisze:najgorszym wypadku czeka mnie już tylko wał od tdi
tylko albo aż, bo z tym najwiecej roboty, ja mam nadzieje że tego nie bede musiał robić...


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

arwam

Post autor: arwam » sob lut 27, 2010 19:00

kaktusik,

szukaj wału od TDI; 1Z, AFN AHU ALE
wały od tych silników będą na 100% pasować wiem bo sam zakładałem do swojego silnika AAZ wał właśnie od AFN'a
a koszta będą takie same lub nieznacznie wyższe niż naprawy tego co masz.
a ryzyko ponownej usterki będzie znacznie mniejsze niż po naprawie tego który teraz masz.



kaktusik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lut 26, 2010 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaktusik » sob lut 27, 2010 23:55

wymienione koło - chodzi dobrze. zrobiłam sobie wycieczkę 20 km i jest ok. nie miałam na więcej czasu bo spać się chce. chyba tym razem sie udało :)
mam filmik o z moim kołem jak zamieszcę to dam link :)

no chyba się udało :) - filmik poniżej. proszę o ocenę koledzy bo może mój optymizm przesłania rzeczywistość :)
http://img90.imageshack.us/img90/9213/wideo000.mp4
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 00:03 przez kaktusik, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości