jakie turbo zamiast AGRowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
smg25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:09
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

jakie turbo zamiast AGRowego

Post autor: smg25 » pt lut 26, 2010 13:13

mam pytanie jakie turbo mogę wsadzić zamiast seryjnego w silniku AGR 90 KM z pompa diesla,
seryjna sprężarka nie posiada zmiennej geometrii,
nie wiem jakie turbo będzie pasować do kolektora widziałem rożne z kolektorem i bez,
czy będę musiał wymienić zawory sterujące turbina bo w AGR steruje tylko nadciśnienie, a w tych ze zmienna geometria dochodzi podciśnienie,
zależy mi na tym żeby nie dorabiać kolektora wydechowego i całej wymiany zbędnie komplikować,
planuje dalsze modyfikacje w granicach 180-200 KM :
- wtryski 216 (końcówki),
- FMintercooler SIZE 4 Fin & Pipe Overall wymiary 700x140x65
- wymiana wirnika pompy z 10mm na 12mm
- program ECU
- możne wydech z nierdzewni Mandrel Bent T304 Stainless Steel (jeszcze nie wiem zależy mi żeby pozostał cichy i nie wiem jak finansowo się z tym wyrobie bo miałem już wydatek na zawieszenie 4x amortyzatory +4x sprężyny -40mm, wszystkie gumy,tuleje i przednie wahacze, czekają na montaż )
czekam na rady i propozycje
PS jak przekroczę 150-160 KM to czy moje sprzęgło to wytrzyma mam upatrzone LUKa DMF dwumase na wymianę do AGRa ale czy to nie będzie to samo, jeżdżę, tak że kontrola trakcji jest mi niepotrzebna


...

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt lut 26, 2010 13:39

bylo. zarownio to ze nie masz DM ale sprzeglo jest slabe. Tak samo co trzedba zrobic by zmienic z WG na VNT i o pompach i ich glowicach takze.
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 13:41 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
smg25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:09
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: smg25 » pt lut 26, 2010 14:44

no było i o tym ze AGRy miały tradycyjne sprzęgło jaki i dwumase DM montowali w późniejszych egzemplarzach


...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 130 gości