Gigantyczny problem z chłodzenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam.ja w moim golfiku miałem podobny przypadek wyrzucało płyn jak się mocno nagrzał i znalazłem przyczynę była to CHŁODNICA mało drożna podobną usterkę miał kolega w audi 80 on tam przewiercił termostat wiertłem 3mm na jego średnicy i płyn mu już nie wyrzucało a ja się pokusiłem na chemiczne płukanie chłodnicy efekt 100%
zen
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
- Lokalizacja: Kętrzyn
W jaki sposob dokonałes tego płukania? Kupiłem jakis korek ze szrotu ale tez cos kiepsko działa, slabo syczy, jutro normalnie kupie nowy w sklepie. A jak przewody, były twarde taki napompowane w twoim przypadku ?zen2s1 pisze:Witam.ja w moim golfiku miałem podobny przypadek wyrzucało płyn jak się mocno nagrzał i znalazłem przyczynę była to CHŁODNICA mało drożna podobną usterkę miał kolega w audi 80 on tam przewiercił termostat wiertłem 3mm na jego średnicy i płyn mu już nie wyrzucało a ja się pokusiłem na chemiczne płukanie chłodnicy efekt 100%
witam kolego wiem że to co teraz napisze będzie dla niektórych wielkim zaskoczeniem i spotka się z krytyką co niektórych osób. ja swoją chłodnicę wyczyścilem sposobem domowym tzn. spóściłem płyn chłodzący wyjąłem termostat zalałem wodą odłączyłem nagrzewnię wstawiłem rurkę pomiędzy te dwa przewody do nagrzewnicy aby się nie zakamnieniła i wsypalem całe opakjowanie KRETA w granulkach takiego do czyszczenia rur w każdym markiecie sklepie dostaniesz i tak jeździłem 3 tygodie następnie wszystko spuściłem przepłukałem czysta wodą założyłem termostat podłączyłem nagrzewnicę i problem minął a miałem takie samo zmartwienie jak ty 2 razy głowica szła do góry dwa termostaty z różną temperaturą wyrzucona kasa w błoto sprubuj mojego sposobu lub jak masz kasę to wymień chłodnicę napisz jak pokonasz ten problem
zen
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
- Lokalizacja: Kętrzyn
własnie teraz stawiałbym na chłodnice, kolega z tym kretem podsuną dobry pomysł, moze troche przesada calego wsypac ale moznaby sprobowac, myslalem jeszcze zeby zdjac chlodnice i wsypac ten kamix.. Zauwazylem kolejna rzecz, nie wlacza mi wentylatora mimo ze temperatura dochodzi do 100 i wylewa sie plyn. sprawdzalem czujnik bo gotowalem go w wodzie i dzialal poprawnie, bardzo mozliwe ze gdzies w poblizu czujnika jest przytkana lub pogieta, rzuce okiem na ta chłodnice, A jeszcze mam pytanko odnosnie korka, jezeli wytwarza sie spore cisnienie w przewodach takie jak u mnie to z korka ma mocno syczec czy tak delikatnie, ze prawie nic ?
witam pisałem że to się nie którym nie spodoba ale proszę uważnie przeczytać NAGRZEWNICA została odłączona więc nie było w niej kreta a pisanie że ci coś uszkodzi to lekka przesada chyba jak byś jeździł parę lat to coś by mogło się stać a nie w takim krótkim okresie czasu jest to metoda wypróbowana nie tylko przeze mnie ale i innych kolegów i zawsze zakończona powodzenie inaczej jej nie wyczyścisz jej musi chodzić w układzie zamkniętym i podciśnieniem a ty zrobisz jak chcesz ja cię więcej nie będę nakłaniał lecz prześledzę ten wątek do samego końca
zen
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
- Lokalizacja: Kętrzyn
Kolego od kreta, miales wtedy wyjety termostat?, bo ciezko jest jezdzac tylko do pracy tak nagrzewac silnik zeby mial caly czas otwarty termostat
Witaj przeczytaj jeszcze raz uważnie moje posty musisz się teraz chwile pomęczyć i pojeździć zimnym nie dogrzanym samochodem (brak termostatu oraz nagrzewnicy) ale uwierz warto przynosi elekt a zrobisz jak będziesz chciał
Witaj przeczytaj jeszcze raz uważnie moje posty musisz się teraz chwile pomęczyć i pojeździć zimnym nie dogrzanym samochodem (brak termostatu oraz nagrzewnicy) ale uwierz warto przynosi elekt a zrobisz jak będziesz chciał
zen
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 174 gości