Kilka pytań co do JR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kilka pytań co do JR
Witajcie. Niedawno kupiłem Golfa 2 GTD z silnikiem JR, wcześniej jeździłem 1V i muszę przyznać że jestem troszke zawiedziony.
1)w JR strasznie krótka skrzynia, na codzień po mieście jezdze spokojnie do ok 2-2,2 tys obrotów i 'w takim tempie' przy ok 45 mam już 4 bieg. Wcześniej miałem skrzynie 4S tu jest chyba 4T (nie mam wlepki w bagażniku żeby sprawdzić).
przy 80km\h mam ok 2400obr wcześniej na 1V 2000
Jak to u Was wygląda sprawa z tymi obrotami przy prędkościach załóżmy 80, 100, 120 na 5 biegu ?
2)1V jeździł wolno ale przyśpieszał równo tu przyśpieszenie do ok 3 tys praktycznie żadne za to potem jedzie dość konkretnie
3)mam wrażenie że elastyczność 80-120 na V biegu słabiutka. Jadę 80km\h wciskam gaz do oporu i na reakcje trzeba długo i pomalutku przyśpiesza. Na niższych biegach po 3 tys wciska w fotel turbo więc chyba sprawne.
Nie liczyłem na nie wiem co ale każdy pisze że seryjny 1V zamulony a mi wydaje się że jest przyjemniejszy w jeździe. Jakie Wy macie spostrzeżenia ?
Pozdrawiam
1)w JR strasznie krótka skrzynia, na codzień po mieście jezdze spokojnie do ok 2-2,2 tys obrotów i 'w takim tempie' przy ok 45 mam już 4 bieg. Wcześniej miałem skrzynie 4S tu jest chyba 4T (nie mam wlepki w bagażniku żeby sprawdzić).
przy 80km\h mam ok 2400obr wcześniej na 1V 2000
Jak to u Was wygląda sprawa z tymi obrotami przy prędkościach załóżmy 80, 100, 120 na 5 biegu ?
2)1V jeździł wolno ale przyśpieszał równo tu przyśpieszenie do ok 3 tys praktycznie żadne za to potem jedzie dość konkretnie
3)mam wrażenie że elastyczność 80-120 na V biegu słabiutka. Jadę 80km\h wciskam gaz do oporu i na reakcje trzeba długo i pomalutku przyśpiesza. Na niższych biegach po 3 tys wciska w fotel turbo więc chyba sprawne.
Nie liczyłem na nie wiem co ale każdy pisze że seryjny 1V zamulony a mi wydaje się że jest przyjemniejszy w jeździe. Jakie Wy macie spostrzeżenia ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 20:29 przez dieseljr, łącznie zmieniany 1 raz.
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
1. W JR powinna być dłuższa skrzynia czyli 4T. Więc teraz to jestem lekko zaskoczony tym co piszesz... (??)
2. Z racji dużego turbo silnik zaczyna iść dopiero od 3.000, w 1V miałeś małe turbo, dlatego zbierał się z dołu lepiej, bo turbo wcześniej wstawało.
3. Jak wyżej ^^.
Nie przejmuj się, trochę go podkręcisz i nie będziesz chciał już małego turbo
Co do obrotów to wiem tyle, że na 5 przy 3000 na skrzyni 4T powinno być 120 km/h.
Może ktoś wsadził jeszcze krótszą skrzynię niż 4S?
2. Z racji dużego turbo silnik zaczyna iść dopiero od 3.000, w 1V miałeś małe turbo, dlatego zbierał się z dołu lepiej, bo turbo wcześniej wstawało.
3. Jak wyżej ^^.
Nie przejmuj się, trochę go podkręcisz i nie będziesz chciał już małego turbo
Co do obrotów to wiem tyle, że na 5 przy 3000 na skrzyni 4T powinno być 120 km/h.
Może ktoś wsadził jeszcze krótszą skrzynię niż 4S?
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 20:39 przez Toshiba, łącznie zmieniany 2 razy.
może nie rozumiemy się - JR jeździ lepiej ale trzeba go wysoko kręcić i moc jest rozwijana nierównomiernie. 1V nie przyśpieszał tak dobrze ale moc była rozwijana równomiernie i skrzynia była lepiej zestopniowana - np. 80km\h - 2000obr.
1V był na 100% seryjny jestem tego pewien. Obecny JR - dopiero co go kupiłem ale sprawia wrażenie że silnik jest w dobrym stanie - jeździ na 10W, odpala od pierwszego, nie kopci nadmiernie, własciciel mowi że bierze ok 1l na 10000km oleju
1V był na 100% seryjny jestem tego pewien. Obecny JR - dopiero co go kupiłem ale sprawia wrażenie że silnik jest w dobrym stanie - jeździ na 10W, odpala od pierwszego, nie kopci nadmiernie, własciciel mowi że bierze ok 1l na 10000km oleju
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Wtedy to przekłamywałoby prędkość a nie obrotybongo pisze:albo masz inne koła założone
vwmkII, To jest bardzo możliwe...
Najlepiej jakby kolega sprawdził czy zegary nie były rozbierane od środka, bo to aż dziwne jest co kolega opisuje...
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 23:01 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 46 gości