Pompa Vacuum - problem czy też nie ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
konri
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 01, 2007 13:17
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzepin

Post autor: konri » czw lut 25, 2010 20:05

Mysle ze pompa cisnieniowa nie ma wplywu na prace turbiny i na notlaufy. Sprawdz poprzez wyciagniecie i wlozenie wezyka czy porusza sie sztanga od turbo w pelnym zakresie. jezeli nie to masz juz winowajce bledow.


Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:

Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145

Awatar użytkownika
Stasiuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lut 16, 2010 11:16
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stasiuuu » czw mar 04, 2010 22:14

zakleiłem pompe i dalej to samo(tylko tyle że nie gaśnie ciężko tylko delikatnie) :/ :/ :/ myślę , że może to jednak wina n239(bo gdy go otworzyłem to zauważyłem poszarpaną membramke:/)??? czy on nie może mieć jakiegokolwiek wpływu na te zdarzenia??? jutro porobie zdjęcia i zapytam jeszcze o coś....
acha no i jak dzisiaj na jedynce dodałem gwałtownie gazu na maksa to silnik zaczoł po raz kolejny skakać jak zwariowany i robił zasłone dymną dopiero po którejś próbie odpalenia i dodawaniu powoli gazu zaskoczył na normalność.... :/
Ostatnio zmieniony czw mar 04, 2010 22:28 przez Stasiuuu, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 131 gości