Kąt wtrysku - po ustawieniu nie pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Kąt wtrysku - po ustawieniu nie pali
Witam
Jest mały problem. Pojechałem ustawić kąt wtrysku gdyż okazało się że zamiast 51 jest 93.
W zimie pali na strzał przy takim kącie. Ustawiliśmy na 51 i nie zapalił. Kręcił ale nie zapalił. Minimalna wartość na której zapalił to 76. I nie wiem co teraz wymyślić.
Pozdrawiam
Jest mały problem. Pojechałem ustawić kąt wtrysku gdyż okazało się że zamiast 51 jest 93.
W zimie pali na strzał przy takim kącie. Ustawiliśmy na 51 i nie zapalił. Kręcił ale nie zapalił. Minimalna wartość na której zapalił to 76. I nie wiem co teraz wymyślić.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 21:09 przez Velthar, łącznie zmieniany 1 raz.
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
kolego ale skąd wiesz że masz ustawione na 51 jak nie możesz odpalić?? przecież kąt sprawdza się na zapalonym aucie.
może rozrząd przeskoczył??
może rozrząd przeskoczył??
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
W takim razie ustaw taka żeby zapalał 76 jest jeszcze w granicach więc nic się nie stanie.
[ Dodano: 25 Lut 2010 10:44 ]
Upewnij się czy wszystko dobrze zrobiłeś czy na pewno sprawdzales kąt w basic settings?
[ Dodano: 25 Lut 2010 10:44 ]
Upewnij się czy wszystko dobrze zrobiłeś czy na pewno sprawdzales kąt w basic settings?
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Panowie wypytałem się dokładnie mechanika. Jak schodził na 51 to gasł podczas ustawiania. A Teraz jest na 76 i no rano po odpaleniu nierówno pracuje wali na niebiesko. Z tym, że uszczelniacze zaworów nowe i turbina ok. Wtryski sprawdzałem, ale jak się okazało ten co sprawdzał nie cieszy się dobrą opinią. Więc nadal szukam przyczyny niebieskiego dymu z rana i złego kąta wtrysku.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
przestaw sama pompe o 1 zabek i ustaw kat na 48-51 i bedzie git!!
Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości