Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum.
mam pytanie
Podłączyłem kompa do samochodu i zrobiłem log 011 (z tego co wiem to jest badanie turbiny) Z pomiarów wynika że ładuje za duże ciśnienia (max powinno być 2000 mbar a ja mam max 2570 mbar) czyli prawdopodobnie kierownica jest zapieczona i turbo do czyszczenia. W ostatnim rzędzie loga jest jeszcze jeden parametr który nie wiem co oznacza jest on w % (jak ktoś wie to proszę napiszcie). Chciałbym się jeszcze upewnić czy to aby zapieczona kierownica i chciałbym zrobić jeszcze inne logi ale nie wiem na jakich kanałach i co one oznaczają. (na forach widziałem że sprawdza się jeszcze coą na kanałach [b]003[/b], 008, 010 ale nie wiem co się na nich sprawdza prosiłbym o to żeby ktoś opisał mi kanały co oznaczają), wiem jaszcze że 003 to przepławka.
Fajnie by było jak by ktoś opisał wszystkie kanały.
Pozdrawiam
Zapieczona kierownica turbo- diagnoza vag i opis kanałów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
DYNAMICZNY http://www.clubtt.pl/forum/topics24/zas ... vt2206.htm
TDI ... co prawda 1Z ,,, z MK3 .. ale przynajmniej masz jakiś punkt zaczepienia
http://www.audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm
TDI ... co prawda 1Z ,,, z MK3 .. ale przynajmniej masz jakiś punkt zaczepienia
http://www.audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
to Ci się przyda, zaznaczam, że silnik ASV jest silnikiem bliźniaczym silnikowi AHF i na jego parametrach się wzoruj :
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347&start=0
wartość wyrażona w % w grupie 011 dotyczy elektrozaworu N75 i jest to współczynnik jego otwarcia z wężykiem wchodzącym do obudowy filtra powietrza, im wyższy jest ten współczynnik tym niższe podciśnienie wciągające sztangę do gruchy podciśnienia sterującej zmienną geometrią turbosprężarki, jeśli doładowanie u Ciebie wskazuje wartość 2500 mbar a wartość otwarcia N75 w granicach 94% to oznacza to, że elektrozawór N75 pomimo całkowitego otwarcia i zbicia podciśnienia nie jest w stanie ruszyć zmienną geometrią gdyż jest ona zapieczona w pozycji maksymalnego doładowania.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347&start=0
wartość wyrażona w % w grupie 011 dotyczy elektrozaworu N75 i jest to współczynnik jego otwarcia z wężykiem wchodzącym do obudowy filtra powietrza, im wyższy jest ten współczynnik tym niższe podciśnienie wciągające sztangę do gruchy podciśnienia sterującej zmienną geometrią turbosprężarki, jeśli doładowanie u Ciebie wskazuje wartość 2500 mbar a wartość otwarcia N75 w granicach 94% to oznacza to, że elektrozawór N75 pomimo całkowitego otwarcia i zbicia podciśnienia nie jest w stanie ruszyć zmienną geometrią gdyż jest ona zapieczona w pozycji maksymalnego doładowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości