Gigantyczny problem z chłodzenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				Piecyk_neosek
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
Gigantyczny problem z chłodzenie
Witam wszystkich. Od paru dni siedze w necie, szukam po forach odpowiedzi na swoj problem z golfem III aaz 1,9 td. Moj problem polega na tym, ze wygania mi płyn z układu jak szybciej jade tzn jak przekrocze 110 kmh, albo ostrzej przyspieszam kręcąc do około 4 tys obrotów. Zacząlem od wymiany termostatu, nic to nie dało, nastepnie dałem do sprawdzenia głowice, splanowaną i szczelną załozyłem z powrotem. Po odpowietrzeniu układu wydawało sie byc ok ale jednak po mocniejszej jeździe nadal wylewa płyn, temperatura rosnie do 100 st, z nawiewu dmucha zimne powietrze. Ostatnio wyjąłem termostat całkiem i problem niby znikną ale są twarde przewody (jest w nich cisnienie), po odkreceniu korka wszystko sie wylewa. Dodam ze temperatura nie wskazała wiecej jak 70 st. Przy jeździe na nie dokreconym korku, aby cisnienie uciekało wylewało płyn. Prosze o pomoc bo naprawde skonczyły mi sie pomysły i pieniądze, Miał ktos z was taki problem? Mysle o wymianie korka, słyszalem ze chłodnica tez moze miec swoj udzial, ale skad te cisnienie w przewodach... To wina korka? Chłodnica jak dmuchalem w nia to miała przejscie dosyc swobodne.
			
									
									- 
				Piecyk_neosek
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
Piecyk_neosek, a sprawdzałeś ten cienki wężyk przelewowy od chłodnicy do zbiorniczka?
Jak jest zatkany to też cyrki wychodzą...
			
													Jak jest zatkany to też cyrki wychodzą...
Pożycz od kogoś sprawny i pojeździjPiecyk_neosek pisze:w jaki sposob moge sprawdzic swoj korek?
					Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 22:21 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				Piecyk_neosek
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
tak, sprawdzalem, jest drożny, mysle czy nie mam czasami gdzies bloku pęknietego albo moze cos zle zlozylem glowice... Dodam ze problemy zaczely sie jak zawislem na zaspie i tata dosyc mocno mnie szarpał busem, od tego czasu sie dzieja takie cuda. A co radzicie, załozyc z powrotem termostat? bez jako tako w trasach sobie radzilem z tym chłodzeniem, tylko te przewody twarde walone ..
			
									
									- 
				Piecyk_neosek
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
muj wyrzucal bable i plyn .  dokrecilem glowice bable zginely ale nadal wywalal plyn przestal dopiero po tym jak zamontowalem trujnik naprzewodzie ktury idzie do gurnej czesci termostatu do chlodnicy oleju i do powrotnego od nagrzewnicy czyli sirodkowy przy pompie i jak reka odja 
[ Dodano: 23 Lut 2010 22:40 ]
podlaczylem chlodnice oleju oczywiscie . strumien plynuchlodzacego z cienkiego szlaufika w zbiorniku wyruwnawczym powinien opadac lukiem . nie rozbijac sie o scianke ichlapac .gluwnyobieg to nagrzewnica nigdy nie jest blokowanazawsze powinna miec plyn chyba ze wyjmierz termostat wtedy plyn pujdzie hlodnica bo ma najwiekszy przekruj a ewentualne bomble pha w nagrzewnice
			
									
									[ Dodano: 23 Lut 2010 22:40 ]
podlaczylem chlodnice oleju oczywiscie . strumien plynuchlodzacego z cienkiego szlaufika w zbiorniku wyruwnawczym powinien opadac lukiem . nie rozbijac sie o scianke ichlapac .gluwnyobieg to nagrzewnica nigdy nie jest blokowanazawsze powinna miec plyn chyba ze wyjmierz termostat wtedy plyn pujdzie hlodnica bo ma najwiekszy przekruj a ewentualne bomble pha w nagrzewnice
darecki6
						- 
				Piecyk_neosek
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
tez zauwazylem u siebie taki defekt i wlasnie wtedy znikna problem wylewania ale za to twardnieja przewody. sprawdzalem cisnieniowo niedawno czy korek pusci w koncu cisnienie i nie puscił, jutro spróbuje podmienic na jakis inny. Macie jeszcze jakies rady? kazda sugestie bede rozwazal i próbowalJaruTA__ pisze:miałem podobną sytuacje. powodem była podwinieta uszczelka na korku...
- 
				Piecyk_neosek
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:10
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości

