Śruba koła pasowego-pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tommek261
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr maja 28, 2008 20:18
Lokalizacja: Poznań

Śruba koła pasowego-pomocy

Post autor: Tommek261 » wt lut 23, 2010 22:19

Witam
Może ktoś zna sposób aby odkręcić śrubę koła pasowego??
Dzisiaj z kolegą męczyliśmy sie 6h i nic.
Auto mamy na 5biegu zaciągnięty ręczny plus blokady koła.
Śruba była podgrzewana palnikiem,lane WD-40 i tak na zmiane.
Klucz udarowy do tego nic nie daje.
Klucz ręczny nasadowy z przedłużką 120cm obustronnie też nic...
Nie mamy pojęcia jak to zrobić?
załamka totalna.......
Za wszelkie informację bedę wdzięczny..



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt lut 23, 2010 22:34

Uderzyć w łeb śruby kilkakrotnie dużym ciężkim młotkiem. Jak dojdziesz i weźmiesz zamach to bezpośrednio w śrubę, a jak nie to przez metalowy wałek.

Potem blokada wału, najlepiej taka jak moja pokazana na zdjęciu.
Klucz, przedłużka, rura i do bólu aż się odkręci.

klucz udarowy nie pomoże, tylko ręką i do bólu.


Obrazek Obrazek


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 23, 2010 22:36



Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 23, 2010 22:50

Tommek261, trzeba zablokować wał przez otwór w skrzyni biegów i dobrym kluczem + przedłużka i kręcić stojąc w kanale...
Nieraz jest tak dokręcona,że metrowej przedłużki trzeba użyć :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt lut 23, 2010 23:56

Wał najlepiej blokowac blokadą przykręcaną na 4 śrubki do koła jak kolega pokazał, to jest pewne blokowanie i masz pewność ze nic nie wyłamiesz i nie pogniesz.



Tommek261
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr maja 28, 2008 20:18
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » śr lut 24, 2010 00:33

Ok.super info chłopaki jutro zaczynamy od nowa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości