Problemy z układem paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Problemy z układem paliwowym

Post autor: piotreldiablo » ndz lut 21, 2010 23:20

Witam, mam pewien problem. Nie wiem czy ma to znaczenie ale opowiem wszystko od poczastku. W czwartek przyjechałem autem z trasy i usłyszałem ze autko strasznie piszczy i okazał się pasek alternatora kompletnie zjechany i od razu poszedłem do sklepu po nowy. Założyłem pasek i odpaliłem silnik by zobaczyć czy naciąg jest ok a tu niespodzianka pasek był ok ale silnik popracował minute i zgasł. Kręciłem i kręciłem i zapalił a z odpływu wężykiem leci piana a nie płynna ropa i autko jest mułowate. Na trasie Poznań włocławek gasł mi kilka razy a po wduszeniu gazu na maxa rozpędzał się dosyć wolno. Gdy wróciłem i zgasiłem silnik po 2 godzinach znowu dosyć długo kręciłem by silnik zapalił. Pomóżcie co robić? Czy wymian paska ma cóż z tym wspólnego czy po prostu filtr paliwa jest do niczego czy to wina wężyka paliwa ??SILNIK TO 1,9 D


PIOTR

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 21, 2010 23:24

A czy wymieniając pasek nie uszkodziłeś żadnego z przewodów paliwowych?
Jeśli leci pijana to już znasz przyczynę utraty mocy i problemów z odpalaniem.
Od szczelności przewodów i filtra paliwa zacznij diagnozowanie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
JaruTA__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: JaruTA__ » pn lut 22, 2010 19:15

sprawdz szczelność przewodów przelewowych na wtryskach.



Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: piotreldiablo » wt lut 23, 2010 14:12

Ok, zrobię jak mówicie. Kupiłem nowy filtr paliwa i nowe wężyki, zabieram sie do pracy i napisze co i jak :)

[ Dodano: 23 Lut 2010 20:19 ]
założyłem nowy filtr i przewody, okazało się że coś siedzi w przewodzie miedzy bakiem a filtrem, jak to przepchać jest najlepiej ???


PIOTR

Awatar użytkownika
JaruTA__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: JaruTA__ » wt lut 23, 2010 22:30

naj lepiej odłacz przewod przy filtrze i przy smoku ( w bagazniku ) i dmuchnij spręzarka....

ale ciekawe jest to co tam siedzi i jak tam sie dostało???? :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości