małe obroty gdy zimny po zmianie gory na LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

małe obroty gdy zimny po zmianie gory na LDA

Post autor: mr_jaru » wt lut 23, 2010 11:02

witam.Po zmianie góry pompy na tą z LDA gdy jest zimny silnik ma małe obroty,jak sie podgrzeje to obroty sa takie jak powinny.Podejrzewam ze to kwestia ustawienia oski od dzwigni gazu,tyle ze nie wiem jak ja ustawic bo nie zaznaczyłem jej połozenia :panna:
Moze ktos bedzie wiedział jak porodzic sobie z tym.Dodam ze silnik 1.9td aaz


jaru

vwmkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: vwmkII » wt lut 23, 2010 12:09

napisz jak male masz te obroty? ja mam pompe z lda i tez jak silnik jest zimny to ma troche nizsze obroty ale po chwili jest juz ok zostawiam go na chwilke na przyspieszaczu i po problemie, niewiem czy przestawienie oski cos pomoze bo wtedy automatycznie wzrosną ci obroty nawet po zagrzaniu. Napisz jeszcze jak dlugo jest na nizszych obrotach



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » wt lut 23, 2010 13:16

vwmkII pisze:napisz jak male masz te obroty? ja mam pompe z lda i tez jak silnik jest zimny to ma troche nizsze obroty ale po chwili jest juz ok zostawiam go na chwilke na przyspieszaczu i po problemie, niewiem czy przestawienie oski cos pomoze bo wtedy automatycznie wzrosną ci obroty nawet po zagrzaniu. Napisz jeszcze jak dlugo jest na nizszych obrotach
trudno mi powiedziec jakie ma obroty zaraz po odpaleniu bo nie mam obrotomierza,ale ma naprawde małe.tak jak piszesz zostawie go na wyciagnietym przyspieszczu troche i jest ok,a całkiem dobrze jest jak słysze tykniecie jakiegos przekaznika wtedy obroty jeszcze troszke wzrastaja i juz jest całkiem dobrze.dadam tylko nie ze nie jest to przekaznik o swiec bo on o wiele wczeniej sie wyłancza


jaru

vwmkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: vwmkII » wt lut 23, 2010 13:29

po czym wnioskujesz ze wczesniej sie wylancza ?? jesli po kontrolce to cie zmartwie bo ona gasnie a przekaznik nadal pracuje i wydaje mi sie ze nic innego poza swiecami nie ma az tak duzego poboru pradu zaraz po odpaleniu zeby zwalnialo obroty silnika. Wg mnie to na 100% przekaznik swiec poniewaz sa one dogrzewane jeszcze przez jakis czas po odpaleniu samochodu :) Co do tych obrotow to u mnie sie poprawilo po uszczelnieniu pompy, są minimalnie mniejsze po odpaleniu ale nie telepie mi silnikiem tak jak przedtem, sprawdz czy masz suchą pompe , czy nie masz dobre weze paliwowe czy nie są gdzies popekane i sie nie zapowietrza jak dluzej postoi



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » wt lut 23, 2010 13:37

vwmkII pisze:po czym wnioskujesz ze wczesniej sie wylancza ?? jesli po kontrolce to cie zmartwie bo ona gasnie a przekaznik nadal pracuje i wydaje mi sie ze nic innego poza swiecami nie ma az tak duzego poboru pradu zaraz po odpaleniu zeby zwalnialo obroty silnika. Wg mnie to na 100% przekaznik swiec poniewaz sa one dogrzewane jeszcze przez jakis czas po odpaleniu samochodu :) Co do tych obrotow to u mnie sie poprawilo po uszczelnieniu pompy, są minimalnie mniejsze po odpaleniu ale nie telepie mi silnikiem tak jak przedtem, sprawdz czy masz suchą pompe , czy nie masz dobre weze paliwowe czy nie są gdzies popekane i sie nie zapowietrza jak dluzej postoi
zawsze czakam az usłysze tykniecie przekaznika swiec zarowych dopiero zapalam wiec to napewno nie sa swiece.zastanawiam sie co to moze byc,słychac tykniecie po około 5min i obroty troszke wzrastaja.pompe mam sucha,w wezach czasami pojawiaja sie bombelki powietrza podejrzewam ze to wina filtra ewentualnie rurki przez ktora zasysa paliwo pompa.Watpie jednak aby to było przyczyna wolnych obr. bo pali od strzała


jaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości