szarpanie silnika podczas jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Niemek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 11, 2010 13:16
Lokalizacja: Stróża
Kontakt:

Post autor: Niemek69 » pt lut 19, 2010 10:57

wogule ten poczatek wtrysku to chodzi poprostu o zaplon? a czy ja moge taki zegar kupic? i on tylko poczatek wtrysku ustawia?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 19, 2010 13:51

Niemek69 pisze:poprostu o zaplon
Coś na kształt.
Niemek69 pisze:a czy ja moge taki zegar kupic
Tak, jest to poprostu czujnik zagarowy ze specjalnym adapterem, ale nie wiem czy się opłaca kupować taki zestaw który będzie potrzebny właściwie tylko przy wymianie rozrządu.



Awatar użytkownika
Niemek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 11, 2010 13:16
Lokalizacja: Stróża
Kontakt:

Post autor: Niemek69 » pt lut 19, 2010 15:17

to jak o to chodzi to mechani z ktorym to robilem niby troche przyspieszyl ten zaplon ale na such bo nie ma takiego przyzadzenia...no ale to chodzi glownie o to szarpanie silnikiem:(moze zakupic taki przyrzad i prawidlowo ustawic ten kat?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lut 19, 2010 15:39

Niemek69 pisze:to jak o to chodzi to mechani z ktorym to robilem niby troche przyspieszyl ten zaplon ale na such bo nie ma takiego przyzadzenia.
To "dobry"z niego mechanik skoro nie ma podstawowych narzędzi .Pewnie diesle naprawia przy okazji .Co do szarpania to raczej wątpię żeby przyczyną był niewłaściwy kąt wtrysku ,także niech kolega daruje sobie zakup .Według mnie przyczyną szarpania jest albo duża róznica kompresji na którymś cylindrze albo problem z którymś wtryskiem .Wtryski do sprawdzenia i kompresja w cylindrach .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Niemek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 11, 2010 13:16
Lokalizacja: Stróża
Kontakt:

Post autor: Niemek69 » pt lut 19, 2010 16:23

no dobrze to sprawdze teraz te wtryski i komresje. zauwazylem ze byla tez wtym silniku ruszana dzwignia polozenia peadalu gazu to znaczy ta regulacja do minimalnej dawki paliwa podczas odpalania... bo na wszyskiem sa zaplombowane farba nakretki a tam wytarte jakby cigle bylo krecone:/ ma to jakis wplyw do tego wszystkiego?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lut 19, 2010 17:04

Niemek69 pisze:zauwazylem ze byla tez wtym silniku ruszana dzwignia polozenia peadalu gazu to znaczy ta regulacja do minimalnej dawki paliwa podczas odpalania... bo na wszyskiem sa zaplombowane farba nakretki a tam wytarte jakby cigle bylo krecone:/ ma to jakis wplyw do tego wszystkiego?
Jak masz na mysli regulację wydatku resztkowego to na twoje drgania raczej nie ma wpływu ...chociaż hmm....spróbuj zwiękrzyć wydatek resztkowy o jeden -dwa obroty i zobacz co się bedzie działo .Zawsze można cofnąc spowrotem i ustawić tak jak było


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 19, 2010 22:11

munior pisze:to na twoje drgania raczej nie ma wpływu
Ma :)



Awatar użytkownika
Niemek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 11, 2010 13:16
Lokalizacja: Stróża
Kontakt:

Post autor: Niemek69 » pt lut 19, 2010 22:37

a czy pompiarz ustawi mi ta regulacje wydatku regulacji bez wykrecania pompy? czy sam zdzialam to jakas ustawic... bo nawet po obrotach patrzac sa zaniski okolo 830obr /min



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 20, 2010 00:29

Na początek zwiększ dawkę, tak, żeby mieć normalne obroty, poprzedni właściciel widocznie podkręcał trochę silnik i obniżył dawkę przed sprzedażą, żeby nie przestraszyć potencjalnych nabywców dymkiem przy przegazówce.
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 00:31 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Niemek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 11, 2010 13:16
Lokalizacja: Stróża
Kontakt:

Post autor: Niemek69 » sob lut 20, 2010 23:34

tOmal ale to bylo ruszane przy tzw wydatku resztkowym ,jak na to mowia, ale przy dawce widac nic nie ruszane ...no i watpie by tam cos ruszal przy dawce bo trochu kopci sobie i jest zaplombowane



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lut 21, 2010 11:22

A wolne obroty ma takie same na ciepłym i na zimnym?



Awatar użytkownika
Niemek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 11, 2010 13:16
Lokalizacja: Stróża
Kontakt:

Post autor: Niemek69 » ndz lut 21, 2010 12:39

na zimnym ciut mniejsze z 50 obrotw jest tak z 780 a na cieplym 830 do 850 tak po obrotomierzu mniej wiecej patrzac



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lut 21, 2010 12:57

Podnieś wolne obroty wkręcając kilka obrotów śrubę ze sprężynką z tyłu pompy, następnie odepnij linkę gazu i cofnij dźwignię śrubą od wydatku resztkowego.
Pokręcaj co pół obrotu aż do momentu kiedy gdy delikatnie dodasz gazu, a obroty nie będą się odrazu zwiększały - pojawi się dziura, wtedy wkręcasz śrubę około pół obrotu (tak, żeby zlikwidować tę dziurę) i zakontrowujesz, wolne obroty jeszcze raz ustawiasz śrubą z tyłu pompy na około 950. Jeśli auto będzie wolniejsze po tym zabiegu - zwiększ dawkę, albo obróć pina w pompie.

[ Dodano: 21 Lut 2010 12:03 ]
Jeśli dźwignia nie będzie się opierała o ogranicznik odepnij klips na lince i przesuń jej mocowanie na uchwycie pompy.

[ Dodano: 21 Lut 2010 12:03 ]
Jeśli dźwignia nie będzie się opierała o ogranicznik odepnij klips na lince i przesuń jej mocowanie na uchwycie pompy.
Ostatnio zmieniony ndz lut 21, 2010 12:57 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Niemek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 11, 2010 13:16
Lokalizacja: Stróża
Kontakt:

Post autor: Niemek69 » ndz lut 21, 2010 14:45

rozumiem ze wtedy jak zlikwiduje ta dziure i skatruje ta srubke zakladam spowrotem linke gazu i ustawiam z linka na 950?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości