wakum pompa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mclukas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 19, 2010 19:36
Lokalizacja: suleje,opole
Kontakt:

wakum pompa

Post autor: mclukas » pt lut 19, 2010 19:59

witam wszystkich.
mam problem z hamulcami, niechamuja tak jak powinny, czy moze byc to wina tej pompy wakum?
przed tym problemem pekla mi rolka napinajaca pasek rozrzadu, poluzowal sie po czym skrzywil sie walek rozrzadu,szklanka porysowala ten otwor co w nim siedzi.
czy moze byc to ze przy wymianie glowicy zle zamontowal mechanik wakum pompe ?
pompa pochodzila z tego silnika co uszkodzila sie glowica, przedtem bylo wszystko ok

pomozcie



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 19, 2010 20:21

Co dokładnie masz na myśli pisząc nie hamują jak powinny bo może się wydać głupie - ale klocki jak starte - to też hamowały nie będą jak powinny - i to samo się tarcz tyczy... Opisz bardziej objawy i jakieś spostrzeżenia.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

mclukas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 19, 2010 19:36
Lokalizacja: suleje,opole
Kontakt:

Post autor: mclukas » pt lut 19, 2010 20:38

jak dociskam na maxa to słabo hamuja
tarcze i klocki sa dobre

poprostu jest slabe hamowanie



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 19, 2010 21:22

mclukas pisze:jak dociskam na maxa to słabo hamuja
tarcze i klocki sa dobre

poprostu jest slabe hamowanie
Ciśnienie w układzie jest ok ? Jak z płynem i jego przebiegiem u Ciebie ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lut 21, 2010 09:54

gdyby wina leżała po stronie pompy vacuum to pedał hamulca byłby twardy jak kamień i miałbyś problem z niedoładowaniem turbo.


Obrazek

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » ndz lut 21, 2010 10:30

może zapowietrzone są hamulce, zobacz czy masz płyn w zbiorniczku hamulcowym.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lut 21, 2010 11:56

profilaktycznie zmien płyn ana nowy i odpowietrz poprawnie układ koszt nie wielki a juz wykluczysz 2 rzeczy


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości