1z pare pytań do znawców

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 19, 2010 21:36

Ano ma tyle do tego ,ze podaje złe wartości a ECU wali złe dane odnośnie mieszanki itp ...
Wymień na nowe i będzie jak ręką odjął.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 19, 2010 23:56

maciek88 pisze:Nie zrozum mnie zle ale tyle ja wiem, chodzi mi o konkrety.

[ Dodano: 19 Lut 2010 21:55 ]
Teraz mam jeszcze jedno pytanie, obecnie mam kolor zółty czujnika może ktoś wsadził nie taki jak ma być, czemu na vagu pokazuje 15 stopni więcej jiż na zegarze. Może ma być inna barwa i po co wogóle oznaczają barwy. Można to jakoś sprawdzić jaki ma być?
Skoro tyle wiesz - a nie chcesz szukać to zerknij do ETKI i po sprawie.
Wg mnie ewidentnie masz zwalony czujnik albo nie jest taki jak powinien być.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arwam

Post autor: arwam » sob lut 20, 2010 11:24

Haki,

a gdze w dieslu masz mieszankę :rotfl: to nie jest benzyniak.
komputer nalicza dawkę a nie skład mieszanki.


a co do tematu to taki jak Haki, mówi zmień rzeczony czujnik i powinno wrócić do normy.
poszukiwanie ustarki przy uszkodzonym choćby jednym z czujników to jak walka z wiatrakami.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob lut 20, 2010 23:46

arwam pisze:Haki,

a gdze w dieslu masz mieszankę :rotfl: to nie jest benzyniak.
komputer nalicza dawkę a nie skład mieszanki.


a co do tematu to taki jak Haki, mówi zmień rzeczony czujnik i powinno wrócić do normy.
poszukiwanie ustarki przy uszkodzonym choćby jednym z czujników to jak walka z wiatrakami.
Arwam o to mi chodziło ... źle zdanie skleciłem :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz lut 21, 2010 00:13

maciek88 pisze:czemu na vagu pokazuje 15 stopni więcej jiż na zegarze.
Bo czujniki sa 2 ale w jednej obudowie. Jeden daje sygnal na vag, drugi na zegar. Wymieniasz jeden, a tak defakto 2 :)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 21, 2010 02:24

sam wskaźnik temp.na liczniku może przekłamywac.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lut 21, 2010 10:09

sprawdzić temp vagiem porównać ze wskaźnikiem i tyle,ja miałem trzepnięty wskaźnik



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości