Ślini pompa wtryskowa, jak naprawić ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamxp125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr cze 06, 2007 14:27
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Ślini pompa wtryskowa, jak naprawić ?

Post autor: kamxp125 » sob lut 20, 2010 10:09

Witam zauważyłem ostatnio że pompa wtryskowa lekko cieknie ;/ Jak mogę to naprawić czy wystarczy tylko rozebrać i zmienić uszczelkę ? Poniżej zamieszczam zdjęcie miejsca, w którym mi cieknie (ślini) nie są to jakieś duże ilości ale podczas większych obrotów dosyć wycieknie tego paliwa;/

Obrazek

Obrazek

PS: Zdjęcia zapożyczone z allegro
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 10:26 przez kamxp125, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images49.fotosik.pl/176/3f87b803b0da2cd7.jpg[/img]

MK3 1.9TDI i mkniesz jak strzała

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lut 20, 2010 10:54

Wystarczy zdemontować nastawnik i wymienić uszczelkę pod nastawnikiem oraz profilaktycznie pod pokrywką nastawnika (bo na fotkach pokazujesz na śrubę nastawnika więc ciec może uszczelka pod jak i ta pod pokrywką, zestaw uszczelek dostaniesz na allegro bo widziałem niedawno, że był w sprzedaży, zabieg jest prosty ale trzeba skorzystać z Vaga by potem podglądając na nim wartość dawki paliwa odpowiednio ją ustawić na nastawniku pukając w niego raz z lewej a raz z prawej strony by było tak jak poprzednio lub skorygować dawkę jeśli poprzednia była ustawiona zbyt duża lub zbyt mała, dawka najlepiej jeśli będzie oscylowała między 3 a 4 mg/skok. Trzeba jeszcze pamiętać aby dysponować kluczem energetycznym 2T do odkręcenia śruby z łbem specjalnym nastawnika, klucz taki również jest dostępny w sprzedaży na necie : http://www.dobrysklepmetalowy.pl/klucz_ ... 12841.html


[ Dodano: 20 Lut 2010 09:56 ]
tu masz aktualną ofertę : http://motoallegro.pl/item923518884_zes ... bosch.html
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 10:59 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
kamxp125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr cze 06, 2007 14:27
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: kamxp125 » sob lut 20, 2010 14:55

OK, wszystko fajnie ale czy VAG jak i ten klucz jest konieczny ? Bo niestety nie mam dostępu do VAGU, a klucz to wiadomo dodatkowy wydatek...


[img]http://images49.fotosik.pl/176/3f87b803b0da2cd7.jpg[/img]

MK3 1.9TDI i mkniesz jak strzała

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lut 20, 2010 15:06

Co do specjalnej śruby to są sposoby na jej odkręcenie bez klucza 2T - albo odkręcasz ją przecinakiem albo żłobisz rowek brzeszczotem pod konkretny śrubokręt - sam wybierzesz co wolisz, jeśli jednak chodzi o poprawne ustawienie dawki to bez Vaga tego nie zrobisz a jak zamontujesz nastawnik na pałę to potem mogą być różne efekty.


Obrazek

Awatar użytkownika
kamxp125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr cze 06, 2007 14:27
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: kamxp125 » sob lut 20, 2010 15:14

no ok, więc musze zainwestować w kabel VAG, czy ten może być
http://allegro.pl/item927108582_vag_kkl ... b2_ob.html

Tu jest wtyczka ta chyba 16 pinowa, taka jest w Golfie 3 ?

Mam golfa III z 1994r.

aha i czy mógłbym prosić jakąś instrukcje jak ustawić tą dawke paliwa przy pomocy VAGA ?


[img]http://images49.fotosik.pl/176/3f87b803b0da2cd7.jpg[/img]

MK3 1.9TDI i mkniesz jak strzała

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 20, 2010 16:57

kamxp125 pisze:czy mógłbym prosić jakąś instrukcje jak ustawić tą dawke paliwa przy pomocy VAGA ?
Odpalasz Vaga ,Silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa 001 pozycja [3]Napięcie z czujnika drogi przesuwki regulacyjnej [1,12 do 1,70V] .Zapisujesz sobie wartości jakie masz u siebie .Sprawdzasz to na włączonym zapłonie bez odpalania silnika i możesz odkręcać nastawnik .Dalej już chyba nie muszę pisać
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 17:00 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lut 21, 2010 09:49



Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości