jeśli słychać te świsty to pewnie jest to już początek zapiekania się zmiennej geometrii, wystarczy zlogować grupę 011 dynamicznie by zobaczyć czy wartość ciśnienia doładowania balansuje już na krawędzi trybu awaryjnego.
Sztomel pisze:jeśli słychać te świsty to pewnie jest to już początek zapiekania się zmiennej geometrii, wystarczy zlogować grupę 011 dynamicznie by zobaczyć czy wartość ciśnienia doładowania balansuje już na krawędzi trybu awaryjnego.
Sztomel - u mnie pogwizduje w zakresie 1500-1700 a ciśnienie doładowania jest wzorcowe, w moim przypadku z racji długich dystansów codziennie nie ma mowy o zapiekaniu się kierownic, w poprzednim MK5 miałem identycznie a logi też były wzorcowe
Dźwiek jest identyczny jak na filmiku ale słabszy. Sztomel miałem ten dźwięk na zapieczonej geometrii i bez zmian po wymianie turbiny. Przyczyna jest gdzieś indziej.
raczyk2 pisze:miałem ten dźwięk na zapieczonej geometrii i bez zmian po wymianie turbiny.
U mnie ten dzwiek pojawil sie po wycieciu kata. W sumie mi nie przeszkadzal, a ustapil jak wyczyszczona zostala turbina. Caly czas mialem i mam dziure w plecionce, wiec to nie byla ona.
u mnie tez w pewnym momencie pojawił się taki dźwięk, właśnie kiedy wkręcałem około 2000 obrotów i wciskałem sprzęgło, po wyczyszczeniu turbo już tego nie słychać
u mnie ten dzwięk zaczął być słyszalny za raz po wycieciu kata
jeśli nie masz kata i nagle się to pojawiło poszukaj jakiejś nieszczelności w układzie wydechowym