TO i tak dobra cenamarcinotdi pisze:ale liczę tak do 300 zł
problem z turbiną
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcinotdi
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
- Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
- Kontakt:
marcinotdi, sprawdziłem i możesz szukac suszary od ALH/ASV/AHF. Dodaj do tego komplet uszczelek, które TRZEBA zmienić- koszt około 80zł.
[ Dodano: Pon Lut 15, 2010 23:04 ]
Silniki te montowali jeszcze długo i można wyrwać np z 2004/2005 roku suszarę - i można wtedy liczyć, że pociągnie jeszcze. A tutaj podejrzewam, że po prostu suszara Ci się wykańcza już. Przemyśl czy warto demontować a nie szukać innej. Pamiętaj, ze starą jeszcze pogonisz uczciwie za 200zł (pisząc, że do regeneracji).
[ Dodano: Pon Lut 15, 2010 23:04 ]
Silniki te montowali jeszcze długo i można wyrwać np z 2004/2005 roku suszarę - i można wtedy liczyć, że pociągnie jeszcze. A tutaj podejrzewam, że po prostu suszara Ci się wykańcza już. Przemyśl czy warto demontować a nie szukać innej. Pamiętaj, ze starą jeszcze pogonisz uczciwie za 200zł (pisząc, że do regeneracji).
- marcinotdi
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
- Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
- Kontakt:
- marcinotdi
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
- Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
- Kontakt:
witam ponownie! nowe fakty co do klekota! dzisiaj rano wybierając się do pracy zauważyłem że wszystko chodzi normalnie, nie butowałem na zimnym motorze nie wypada, z obrotami dochodziłem tylko do 2700 obr. skontaktowałem się ze znajomym który mi diagnozował usterkę i stwierdził ostatecznie że turbo do czyszczenia! chce on jeszcze tylko dla własnego spokoju podpiąć inną przepływkę dla 100% pewności!
BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)
a to wszystko od tego ze nie jezdzicie na pełnym zakresie obrotow wiara kupuje 130konne kamloty i jezdzi tak zeby spalanie zeszło ponizej 5 litrów ja przejalem takiego własnie 110 konnego golfika od takiego własnie rzeznika i zrobiłem mu tygodniowa nocna kuracje na drodze krajowej gdzie turbina była czyszczona poprzez coraz to szybsza jazde nie od razu gaz w deche tylko stopniowo z kazdym razem i dniem bardziej dokrecalem mu srube az do granicy predkosci w 110 konikach i po 1000 kilometrach ustapily notlaufy a i dla pewnosci wymienilem przeplywomierz powietrza UWAGA o turbinke 3eba dbac temp silnika lapie 50 stopni dopiero butujemy wtedy sadzy na kierkach nie bedzie a po szalenstwach dajcie sie bidulce wychlodzic jakies 30 40 sekund a nie od razu gasimy sie zuzel z oleju w trb robi co potem prowadzi do rozszczelnien a jak chcecie zeby wam furka palila 5 litrow to tico sobie kupcie takie sa te nasze golfiki i sie musimy dostosowac do nich
- marcinotdi
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
- Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
- Kontakt:
zgodzę się z Tobą ale tylko po części!
[ Dodano: 16 Lut 2010 20:23 ]
[ Dodano: 16 Lut 2010 20:27 ]
czytam forum i stosuję się do instrukcji jak obchodzić się z tdi, pracowałem za granicą rok czasu miałem parę aut firmowych i nie były oszczędzane, zawsze but do końca a o swojego trzeba dbać!!!
[ Dodano: 16 Lut 2010 20:23 ]
co do tego bym się wstrzymał aż wskazówka od temp. dojdzie na 90 stopni, nawet wtedy olej nie ma odpowiedniej temp. pracy!! A to jest bardzo ważne!! co do butowania, nie jeżdżę w granicach rozsądku ale PSJ nie praktykuję, ostatnie dwa miesiące nie pozwalały rozwijać większych szybkości, chodzi mi o sytuację na polskich drogach!!misifek pisze:UWAGA o turbinke 3eba dbac temp silnika lapie 50 stopni dopiero butujemy wtedy sadzy na kierkach nie bedzie
pamiętam o tym bardzo dobrze i "po szaleństwach" czasami zostawiałem go odpalonego na biegu jałowym parę minut lecz nigdy nie gasiłem go od razu!!misifek pisze:a po szalenstwach dajcie sie bidulce wychlodzic jakies 30 40 sekund a nie od razu gasimy
[ Dodano: 16 Lut 2010 20:27 ]
czytam forum i stosuję się do instrukcji jak obchodzić się z tdi, pracowałem za granicą rok czasu miałem parę aut firmowych i nie były oszczędzane, zawsze but do końca a o swojego trzeba dbać!!!
BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)
teoretycznie olej juz przy 30 stopniach ma juz swoje wlasciwosci smarne na wymaganym poziomie a co do szybkiej jazdy tez samochodem nie szaleje bo szkoda kasy na mandaty a od predkosci mam bandziorka w garazu poprostu napisalem co prowadzi do zapiekania sie kierownic w trb i jak usunalem ta dolegliwosc i tym samym zaoszczedzilem pare groszy na regeneracjach poki co zadnych notlaufow i nikomu tego nie zycze narka
- marcinotdi
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
- Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
- Kontakt:
w piątek jestem umówiony na czyszczenie turbo jak tylko odbiorę golfa to opiszę co i jak z autem i mocą!!!
[ Dodano: 17 Lut 2010 21:34 ]
diesel fakt pali mniej jak benzyna, tylko że musi jeździć, pokonywać długie dystanse "to jest jego żywioł" mam klekota już półtora roku teraz planuję zmianę na benzynę: 1.8T, 2.0 lub 2.8 ta ostatnia opcja wchodzi w grę jeżeli coś się poprawi w moich zarobkach. koszta diesla do benzyny są wnet identyczne, przy spalaniu jest różnica ale jak przychodzi do serwisu lub coś się zepsuje rachunek za diesla jest DUŻO większy!!!
[ Dodano: 19 Lut 2010 18:03 ]
witam odebrałem dzisiaj golfa od mechanika! turbo wyczyszczone i śmiga jak należy! zapytałem się jeszcze o stan turbiny i stwierdzili że jest dobrze, nie ma większych luzów (w granicach norm) i oleju nie puszcza!
[ Dodano: 17 Lut 2010 21:34 ]
diesel fakt pali mniej jak benzyna, tylko że musi jeździć, pokonywać długie dystanse "to jest jego żywioł" mam klekota już półtora roku teraz planuję zmianę na benzynę: 1.8T, 2.0 lub 2.8 ta ostatnia opcja wchodzi w grę jeżeli coś się poprawi w moich zarobkach. koszta diesla do benzyny są wnet identyczne, przy spalaniu jest różnica ale jak przychodzi do serwisu lub coś się zepsuje rachunek za diesla jest DUŻO większy!!!
[ Dodano: 19 Lut 2010 18:03 ]
witam odebrałem dzisiaj golfa od mechanika! turbo wyczyszczone i śmiga jak należy! zapytałem się jeszcze o stan turbiny i stwierdzili że jest dobrze, nie ma większych luzów (w granicach norm) i oleju nie puszcza!
BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości