[mk2 GTD]czy istnieje takie cos jak zestaw naprawcxzy turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » śr lut 17, 2010 13:28

regeneracja turbiny u "specjalistow" gdzie kosztuje to 600-1000 zl to wlasnie wymiana wszystkich ruchomych elementow turbo wiec taki zestaw istnieje . Mialem go kilka razy w rece i przygladalem sie jak taka regeneracja wyglada .



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lut 17, 2010 13:30

Krakulec pisze:To jak z tym wyważaniem :D trzeba czy nie :d
Jak jeździsz autostardą i lubisz przycisnac pod predkosc max. to turbawka bez wyważenia poleci szybciutko. Na Niemieckich autostradach nie dojechałbyś nawet do Berlina jakbyc utrzymywał więkrzą predkosc przelotową.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » śr lut 17, 2010 13:30

Moim zdaniem trochę Fizyki panowie ...i logiki .. Jeśli coś się kręci z prędkoscią do 200k obrotów to małe nie doważenie powoduje że siły odśrodkowe robią swoje :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr lut 17, 2010 15:22

i jest jeszcze wywazenie statyczne i dynamiczne. Tak jak u wulkanizatora wywazamy kolo to wywaza i po osi i po srednicy bo czasami jest takze sie doklada ciezarki po obu stronach rantu felgi a nawet czasami jest zakladane kilka ciezarkow. Zreszta jak juz sie ma duza roznice mas to sie jeszcze raz sciaga opone i zaklada ja w innym miejscu na feldze(przekreca na feldze). Mozliwe ze przy turbo jest podobnie. Wracajac do tematu to jak sie nie sciaga wirnika to nie trzeba wywazac tak jak to sie ma przy sciaganiu muszli przy czyszczeniu kierownic. Jesli ktos sciaga wirnik z oski to co by nie bylo to ponowne zalozenie wiaze sie z potrzeba wywazenia.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

Post autor: Witek.J » śr lut 17, 2010 16:59

Dokładnie jak kolega wyżej napisał, po zdjęciu wirnika i ponownym założeniu trzeba całość wyważyc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości