i się kończy...tomassss24 pisze:i ładnie gwizda
1V kat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
pozdro chyba jednak nietomassss24 pisze:jak zwiekszysz dawke paliwa zawsze bedzie słychac
co do wyzej wymienionych wypowiedzi gwizd turbiny jest naturalny ze wzgledu na to iz wirnik sie rozpedza noi powietrze zawirowuje robiac przy tym gwizd aleee gdy jest zbyt donosny moze to swiadczyc taze o luzie na wirniku wiec turbo
dobra kolega tu o katalizator pytal a nie o turbo burbosię kończy...
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 00:19 przez jarekkoval, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Moja na pewno sie niekonczy prawie wogole luzu nie i nie widze za soba odrobiny dymku olej poł syntetik . No ale jak widze co niektorzy kreca swoe turbiny to sami sobie są winny. A turbinke u mnie słychac tylko jak jest zimny .jarekkoval pisze:co do wyzej wymienionych wypowiedzi gwizd turbiny jest naturalny ze wzgledu na to iz wirnik sie rozpedza noi powietrze zawirowuje robiac przy tym gwizd aleee gdy jest zbyt donosny moze to swiadczyc taze o luzie na wirniku wiec
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 00:25 przez tomassss24, łącznie zmieniany 2 razy.
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
U mnie bardzo donośnie. Aż się ludzie oglądają... Minimalnie cichnie jak silnik jest już ciepły.jarekkoval pisze:na zimnym oleju przy jakis 2k rpm donosnie slychac w kabinie nie ??
Wcześniej miałem tak, że na dwójce przy przekroczeniu 2000 obr/min z gazem w podłodze było ją minimalnie słychać, jak już się wkręciła było tylko (nie wiem jak dokładnie ten dźwięk określić) słychać "świst" wirnika.
Ale to, że już jest do wymiany, to akurat nie moja wina. Jestem trzecim właścicielem. W rodzinie, a dziadek i wujek o nią nie dbali
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 00:27 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
W skrócie-w moim była ori K-14 i nie gwizdała.Zaczęła gwizdać "chwilę" przed tym jak zaczęła pluć olejem,po czym zakończyła żywot i kadencję pod maską.
Później miałem jeszcze jedną K-14 i też pracowała cicho-została sprzedana .
Owszem,może być słychać delikatny świst powietrza,ale nic poza tym ...
Poza tym uważam,że nie ma co bić piany,bo
Później miałem jeszcze jedną K-14 i też pracowała cicho-została sprzedana .
Owszem,może być słychać delikatny świst powietrza,ale nic poza tym ...
Poza tym uważam,że nie ma co bić piany,bo
jarekkoval pisze:kolega tu o katalizator pytal a nie o turbo
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
'Michaś_1977 pisze:jak już będziesz bawił się z wydechem,to warto też pomyśleć nad wycięciem pipy i wstawieniem kolanka z plecionką
troche maly OT, gdzie znajduje sie pipe dokladnie? chodzi o to pierwsze kolanko na ktorym osadza sie turbine na 4 srubach?
Co do tematu, wyciety katalizator, czy wiecej dymu- niekoniecznie, moze byc go wiecej jak IC nie ma, ogolnie plus, elastyczniej jest.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
moge domyslac sie, ze chodzi o ta puszke http://www.ford-esklep.pl/_var/gfx/1842 ... 5c9100.jpg ? i ja wyciac i wstawic rurke adekwatnie calowa do reszty?Michaś_1977 pisze:Nie.Ty piszesz o kolektorze,a chodzi o to kolanko za turbiną i to nieszczęsne złącze elastyczne z klamrami...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości