1V kat

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » śr lut 17, 2010 00:09

tomassss24 pisze:i ładnie gwizda
i się kończy... :helm:



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » śr lut 17, 2010 00:12

Toshiba pisze:i się kończy...
jak zwiekszysz dawke paliwa zawsze bedzie słychac



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » śr lut 17, 2010 00:16

tomassss24 pisze:jak zwiekszysz dawke paliwa zawsze bedzie słychac
:goof: pozdro chyba jednak nie :)

co do wyzej wymienionych wypowiedzi gwizd turbiny jest naturalny ze wzgledu na to iz wirnik sie rozpedza noi powietrze zawirowuje robiac przy tym gwizd aleee gdy jest zbyt donosny moze to swiadczyc taze o luzie na wirniku wiec turbo
się kończy... :helm:
dobra kolega tu o katalizator pytal a nie o turbo burbo :bigok:
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 00:19 przez jarekkoval, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » śr lut 17, 2010 00:17

Małych turbin nie powinno być w ogóle słychać :)
Moja startuje jak odrzutowiec i wcale się z tego nie cieszę.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » śr lut 17, 2010 00:20

Toshiba pisze:Małych turbin nie powinno być w ogóle słychać :)
tez sie nie zgodze :)

Toshiba, na zimnym oleju przy jakis 2k rpm donosnie slychac w kabinie nie ?? :bigok:



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » śr lut 17, 2010 00:23

jarekkoval pisze:co do wyzej wymienionych wypowiedzi gwizd turbiny jest naturalny ze wzgledu na to iz wirnik sie rozpedza noi powietrze zawirowuje robiac przy tym gwizd aleee gdy jest zbyt donosny moze to swiadczyc taze o luzie na wirniku wiec
Moja na pewno sie niekonczy prawie wogole luzu nie i nie widze za soba odrobiny dymku olej poł syntetik . No ale jak widze co niektorzy kreca swoe turbiny to sami sobie są winny. A turbinke u mnie słychac tylko jak jest zimny .
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 00:25 przez tomassss24, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » śr lut 17, 2010 00:26

jarekkoval pisze:na zimnym oleju przy jakis 2k rpm donosnie slychac w kabinie nie ??
U mnie bardzo donośnie. Aż się ludzie oglądają... Minimalnie cichnie jak silnik jest już ciepły.
Wcześniej miałem tak, że na dwójce przy przekroczeniu 2000 obr/min z gazem w podłodze było ją minimalnie słychać, jak już się wkręciła było tylko (nie wiem jak dokładnie ten dźwięk określić) słychać "świst" wirnika.

Ale to, że już jest do wymiany, to akurat nie moja wina. Jestem trzecim właścicielem. W rodzinie, a dziadek i wujek o nią nie dbali :(
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 00:27 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 17, 2010 00:34

W skrócie-w moim była ori K-14 i nie gwizdała.Zaczęła gwizdać "chwilę" przed tym jak zaczęła pluć olejem,po czym zakończyła żywot i kadencję pod maską.
Później miałem jeszcze jedną K-14 i też pracowała cicho-została sprzedana :) .
Owszem,może być słychać delikatny świst powietrza,ale nic poza tym :bajer: ...
Poza tym uważam,że nie ma co bić piany,bo
jarekkoval pisze:kolega tu o katalizator pytal a nie o turbo
:bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr lut 17, 2010 01:28

Wywalaj katalizator - będzie się lepiej wkręcał na obroty.
Co do wydechu - nawet na 2,5 calowym z 1 tłumikiem przelotowym na środku nie ma tragedii.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lut 17, 2010 02:05

Michaś_1977 pisze:jak już będziesz bawił się z wydechem,to warto też pomyśleć nad wycięciem pipy i wstawieniem kolanka z plecionką
'

troche maly OT, gdzie znajduje sie pipe dokladnie? chodzi o to pierwsze kolanko na ktorym osadza sie turbine na 4 srubach?

Co do tematu, wyciety katalizator, czy wiecej dymu- niekoniecznie, moze byc go wiecej jak IC nie ma, ogolnie plus, elastyczniej jest.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 17, 2010 08:02

piotrekgal pisze:gdzie znajduje sie pipe dokladnie? chodzi o to pierwsze kolanko na ktorym osadza sie turbine na 4 srubach?
Nie.Ty piszesz o kolektorze,a chodzi o to kolanko za turbiną i to nieszczęsne złącze elastyczne z klamrami...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lut 17, 2010 11:18

Michaś_1977 pisze:Nie.Ty piszesz o kolektorze,a chodzi o to kolanko za turbiną i to nieszczęsne złącze elastyczne z klamrami...
moge domyslac sie, ze chodzi o ta puszke http://www.ford-esklep.pl/_var/gfx/1842 ... 5c9100.jpg ? i ja wyciac i wstawic rurke adekwatnie calowa do reszty?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 17, 2010 11:41

piotrekgal pisze:moge domyslac sie, ze chodzi o ta puszke http://www.ford-esklep.pl...443535c9100.jpg ? i ja wyciac i wstawic rurke adekwatnie calowa do reszty?
Nie.
Zerknij na 24 str. mojego tematu,a dowiesz się o co chodzi i jak trzeba to zrobić... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lut 17, 2010 14:16

Nie.
Zerknij na 24 str. mojego tematu,a dowiesz się o co chodzi i jak trzeba to zrobić...
juz rozumiem, ok ;) tylko pytanko czy koniecznie zlacze musi byc to elastyczne? sadzilem, ze taki zabieg robi sie na samej rurze do konca.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości