Turbo napompuje 0,5bar przerwa i pompuje dalej do 1,1bar

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Turbo napompuje 0,5bar przerwa i pompuje dalej do 1,1bar

Post autor: Baryla » wt lut 16, 2010 22:34

Co może być przyczyną tego że turbo przy przyśpieszaniu na np 1 biegu napompuje 0.5-0.6 bar, zatrzyma się wskazówka od wskaźnika ładowania na jakąś sekundę może miej i zaczyna pompować dalej do 1,1 bar? Zaślepiony wężyk od zaworka bezpieczeństwa, przy niezaślepionym zaworku ten sam objaw tylko że gdy dojdzie do 1,1 spada od razu do 0.5-0.6.
Silnik JR z K24 + IC, turbo seryjnie bez ic pompowało między 0,6 a 0,7, natomiast z ic spadło do 0,5-0,6bar i zostało podkręcone śrubką na gruszce.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt lut 16, 2010 22:40

przycina sie wastegate ;) u mnie to samo sie dzieje




Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » wt lut 16, 2010 22:43

dziwne, jak by sie przycinał to by przeładowywał, a on sobie po prostu idzie do 0.5, zatrzymuje się i zaraz leci dalej do 1,1 i utrzymuje te 1,1. Ciśnienie 1,1 jest to ciśnienie jakie ustawiłem.
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 22:44 przez Baryla, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14143
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 16, 2010 23:08

Baryla, niczym się nie przejmuj.Też mam tą suszarkę i mi też tak pompuje.To jest tzw lag,czyli turbo dziura.W większych suszarkach bez zmiennej geometrii tak jest i już :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » wt lut 16, 2010 23:19

Michaś_1977 właśnie po założeniu ic założyłem dziwne zjawisko. Przy dobrym butowaniu dobijał do seryjnego ~0.6-0,7, a bez mocnego butowania max było 0,5-0,6



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14143
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 17, 2010 00:16

Baryla, wydaje mi się,że to normalne,bo instalacja IC,to jest przestrzeń sporych rozmiarów,a powietrze jest ściśliwe,więc pewnie przez to...
Gorzej byłoby,gdybyś zauważył spadek ciśnienia o powiedzmy 0,5bara...wtedy trzeba szukać przyczyny...np.dziury w układzie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 90 gości