Turbo napompuje 0,5bar przerwa i pompuje dalej do 1,1bar
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Turbo napompuje 0,5bar przerwa i pompuje dalej do 1,1bar
Co może być przyczyną tego że turbo przy przyśpieszaniu na np 1 biegu napompuje 0.5-0.6 bar, zatrzyma się wskazówka od wskaźnika ładowania na jakąś sekundę może miej i zaczyna pompować dalej do 1,1 bar? Zaślepiony wężyk od zaworka bezpieczeństwa, przy niezaślepionym zaworku ten sam objaw tylko że gdy dojdzie do 1,1 spada od razu do 0.5-0.6.
Silnik JR z K24 + IC, turbo seryjnie bez ic pompowało między 0,6 a 0,7, natomiast z ic spadło do 0,5-0,6bar i zostało podkręcone śrubką na gruszce.
Silnik JR z K24 + IC, turbo seryjnie bez ic pompowało między 0,6 a 0,7, natomiast z ic spadło do 0,5-0,6bar i zostało podkręcone śrubką na gruszce.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
dziwne, jak by sie przycinał to by przeładowywał, a on sobie po prostu idzie do 0.5, zatrzymuje się i zaraz leci dalej do 1,1 i utrzymuje te 1,1. Ciśnienie 1,1 jest to ciśnienie jakie ustawiłem.
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 22:44 przez Baryla, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14143
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14143
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości